Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Den slår seg ikke av før du tipper 100 grader uansett, du skal være rimelig klønete og uheldig om du dreper en cpu pga varme før du bytter den ut igjen om 2-3 år?

Jeg hadde ihvertfall ikke hatt noe problem med å ha 75-80 grader i prime eller opp mot 85, du oppnår aldri slik load i spill uansett så tempen blir nok ikke så høy uansett, utenom i slike tortur tester.

 

Vel, hva kan man si, jeg er veldig klønete. ;)'

 

Edit: Tenker faktisk på om jeg skal kjøpe en ny kjøler, D14 er utrolig stor, og får egentlig lite plass i kabinettet når jeg har den installert.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvor stor forsjell er det egentlig fra luft til vannkjøling? Jeg tenkte selv å kjøpe en luft kjøler for å oppgradere fra D14, men et par hundre lapper ekstra kan jeg da hoste opp dersom det er stor nok forskjell, og effekt.

Lenke til kommentar

Hvor stor forsjell er det egentlig fra luft til vannkjøling? Jeg tenkte selv å kjøpe en luft kjøler for å oppgradere fra D14, men et par hundre lapper ekstra kan jeg da hoste opp dersom det er stor nok forskjell, og effekt.

 

Du får liksom ikke "oppgradert" noe særlig over en D14 når vi snakker luft kjølere, men H100 mot D14, H100 yter noen få grader bedre, ikke akkurat nevne verdig mye.

 

Men ordentlig vannkjøling som du lager deg selv er nok enten bedre eller like bra med mye mye lavere støy.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Prøv Hitman med Xbox-kontroller. Spillet er skapt for å brukes med det og det fungerer magisk bra. Alle symboler stemmer overens med fargene og knappene på kontrolleren.

 

 

Heheh, skulle gjerne prøvd, men tror nok det er best med tastatur og mus ;)

 

 

Hvorfor skulle det være det? Hitman er ikke et skytespill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...