Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er noe med 1kr per 100 views? Jeg har ikke peiling... Tror egentlig alt har med reklame å gjøre...

 

Ja, det er sant, har noe med reklame å gjøre, har man reklame med får man vertfall noe mer. Men man blir ikke akkurat rik av partnerskap på YT

 

Står moe info her: http://support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=2548877

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Ikke for å skryte altså... Men jeg fikk 30-2 på en FFA runde på mw2 med intervention! :tease:

 

Ja, det er sant, har noe med reklame å gjøre, har man reklame med får man vertfall noe mer. Men man blir ikke akkurat rik av partnerskap på YT

Kommer ann på det da :p Du ser jo som smosh, pewdipie, captaintwilight og alle de store tjener jo fett på partnerdhip
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ikke forvent å tjen så sykt mye med en gang hvis du blir partner, det går litt på hvor mange views og channel views du får du får. Vet ikke helt hvordan Youtube betaler ut, men si du får 1000 kr per 10 000 kanalvisning…

 

Forventer ingenting.

 

 

Tror det er noe med 1kr per 100 views? Jeg har ikke peiling... Tror egentlig alt har med reklame å gjøre...

 

Før gikk det mye i reklame om jeg husker riktig. :)

 

Er nå oppe i 1.270 da 50 - 60 ble utrolig ustabilt.

 

Chipen din som sagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Prøvde å komme meg opp i 4,7 GHz med 1,205 i volt. Tror ikke de som spilte på DayZ serveren jeg hoster satte pris på resultatet.

 

Hvilken server er det? IP? :D

 

50-60 hva?

Og du veit det er ustabilt fordi?

 

Trodde det sa seg selv, 1,250 - 1,260.

 

Chipen din som sagt.

 

Jepp, som betyr at jeg måtte opp til 2,70 som var stabilt, men som gjør at CPUen har en temperatur på 67.. Tror ikke jeg går for 4.5 for øyeblikket.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kommer ann på det da :p Du ser jo som smosh, pewdipie, captaintwilight og alle de store tjener jo fett på partnerdhip

 

Merk; "De store"

Smosh tjente rundt 315 000$ på sitt beste. Nå har de mest subs på hele Youtube og over 1 milliard views. Det er nå litt urealistisk at han skal få så mye...

 

 

EDIT: lololol er innpå Kromsa's profil srry

 

Sj3f

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Norway 0 :)

 

Det sa meg mye... Trenger IPen.. :)

 

67 grader er jo ingenting, si ifra når du nærmer der sånn tja, 80-85-90 grader.

 

Jeg forsto alt over 70 ikke var bra for CPUen?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Merk; "De store"

Smosh tjente rundt 315 000$ på sitt beste. Nå har de mest subs på hele Youtube og over 1 milliard views. Det er nå litt urealistisk at han skal få så mye...

 

 

EDIT: lololol er innpå Kromsa's profil srry

 

Sj3f

 

 

Dra deg av profilen min, nå!

Lenke til kommentar

 

Jeg forsto alt over 70 ikke var bra for CPUen?

 

Den slår seg ikke av før du tipper 100 grader uansett, du skal være rimelig klønete og uheldig om du dreper en cpu pga varme før du bytter den ut igjen om 2-3 år?

Jeg hadde ihvertfall ikke hatt noe problem med å ha 75-80 grader i prime eller opp mot 85, du oppnår aldri slik load i spill uansett så tempen blir nok ikke så høy uansett, utenom i slike tortur tester.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...