Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg ser på det bilde der så kommer jeg på hvorfor ram brikker irriterer meg. :p

De er på en måte snudd bak fram, med tanke på klistremerke, det som står vendt utover mot der man kan se de så ser du ett kjedelig klistremerke med noen specs de fleste ikke har interesse for. :p

Hvorfor ikke ha grafikken vendt utover, der man kan se det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Helige jævel! Ingen leverer fiber hos oss :wallbash:

 

 

Forresten, hvorfor tester du på Oslo serveren? Bergen serveren er nærmere, får du ikke bedre resultater da?

 

Jeg hadde Bergen før men nå fikk jeg plutselig Oslo etter at jeg koblet meg rett i modemet og sluttet med Bridge. Helvete for en speed jeg har fått etter det! :D

 

 

Ja :p

Hvis du synes den Skyrim (#2) der var bra bør du se de andre, mye morsommere! ;)

 

Eks. To av mine favoritter: http://www.youtube.c...h?v=jpJ7NihviVU

http://www.youtube.c...h?v=gawughIGjK0

 

De der er faen så bra! :)

 

 

God dag forresten folkens, sov litt lenge følte jeg. :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde Bergen før men nå fikk jeg plutselig Oslo etter at jeg koblet meg rett i modemet og sluttet med Bridge. Helvete for en speed jeg har fått etter det! :D

 

 

 

 

De der er faen så bra! :)

 

 

God dag forresten folkens, sov litt lenge følte jeg. :p

 

Sto opp for en halvtime siden jeg og det er ganske lenge for meg så du er ikke alene

 

 

Har du kastet ut hele Bridgen eller bruker fremdeles PS3en den?

 

Kom på Steam

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Sto opp for en halvtime siden jeg og det er ganske lenge for meg så du er ikke alene

 

 

Har du kastet ut hele Bridgen eller bruker fremdeles PS3en den?

 

Kom på Steam

 

Bridgen koblet jeg vekk og puttet den i et skap elns.

PS3'en har jo trådløst nettverkskort i seg så den trenger ikke bridgen. ;)

 

Er på Steam :3

Lenke til kommentar

Men hva brukes dette til? Om det ikke er "flussmiddel" (hva nå enn det er) i tinnet, åssen bruker jeg da denne smørja?

 

For vil vel tru det ikke er noe sånnt middel i tinnet, da dette middelet fulgte med tråden.

 

Det må brukes for å få festet tinnet når du lodder. Om det er flussmiddel på tråden fra før av trenger du ikke det. Flussmiddelet tar du på enten av tråden og varmes opp når du lodder. Du ser det smelter litt utover. Skader uansett ikke om du bruker det hvis det er flussmiddel på tråden.

 

Hvordan ser loddetinnet ditt ut?

 

Om det bare er en vanlig surret tråd så _må_ du bruke flussmiddel, ellers så fester ikke tinnet seg.

 

Er bare å spørre meg om du trenger hjelp med noe, er utdannet industrimekaniker/rørlegger så holder på en god del med lodding. :)

 

Hvor mye kostet et slik skjermkort da?

 

I underkant av 10.000 kr tror jeg. :tease:

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Tenke litt jeg skal ha det marklin z annlegget i den el gitar Gigbag da, vet ikke om det går da ang skinnene da eller da må jeg bruke flexi skinner da

 

Flexi skinner er klart veien å gå med så små baner.

Dette krever mye planlegging og fikling med det elektriske. Det er stort sett det værste med små togbaner... all den fordømte elektronikken som er bitteliten...

 

Lykke til! :) Digger togbaner, har bare ikke penger eller plass til det..

Lenke til kommentar

Det må brukes for å få festet tinnet når du lodder. Om det er flussmiddel på tråden fra før av trenger du ikke det. Flussmiddelet tar du på enten av tråden og varmes opp når du lodder. Du ser det smelter litt utover. Skader uansett ikke om du bruker det hvis det er flussmiddel på tråden.

 

Hvordan ser loddetinnet ditt ut?

 

Om det bare er en vanlig surret tråd så _må_ du bruke flussmiddel, ellers så fester ikke tinnet seg.

 

Er bare å spørre meg om du trenger hjelp med noe, er utdannet industrimekaniker/rørlegger så holder på en god del med lodding. :)

 

 

 

I underkant av 10.000 kr tror jeg. :tease:

 

https://www.dropbox.com/s/xltl7v2er8pwkib/2013-01-19%2015.53.17.jpg

 

Her er tråden.

Lenke til kommentar

Står jo at det er med flussmiddel. ;) Hva er det du skal lodde?

 

Det er allerede lodda.

 

Lodda da koss headsettet hvor da den ene høytalleren var sprengt, så tok bare et element fra en av de 3 andre jeg har men der kabelen er død men fungerende høytallere, så lodda på den nye.

 

Så her er en tutorial jeg lagde i samme slengen på åssen man bytter høytalleren for andre som selv vil bytte :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=RV_xwn98HYE

Så da ser du hele processen.

 

For siden jeg ikke visste åssen man lodda med flusemiddel, så lodda jeg uten, fant ikke noe på nettet med åssen man brukte det heller, bare med folk som lodda kretskort.

Endret av Pargadox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...