assap2 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Kjøre fort er vel noe alle kan vel,kanskje ikke meg selv da..jeg kjører som en bestemor nå,lurer på hvordan jeg kjører når jeg er 80 år,kommer til å stå stille Endret 8. september 2012 av assap2 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Kjøre fort er vel noe alle kan vel,kanskje ikke meg selv da..jeg kjører som en bestemor nå,lurer på hvordan jeg kjører når jeg er 80 år,kommer til å stå stille Kanskje du kommer til å rygge til slutt. 2 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Alle kan kjøre fort, er ingen kunst. Står mer respekt av de, som kjører fornuftig og etter forholdene, og ikke minst, leser trafiiken frem over. assap: hehe, jeg tar frem bestefar, når folk bak meg, kjører som tulling. Da ligger jeg 10km/t under, og ruller saaaaaaaakte frem over Og når de skal forbi, så gir jeg bånn gass HATER, folk som skal presse meg opp i fart. Jeg er og en jævel, at jeg brå bremser, når folk ikke holder avstanden. 3 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 Fun fact, i USA koster lappen 50$, altså ca. 300 NOK. Så er også USA et land som er grunnlagt på den idéen at alle skal ha mulighet til å bruke bil. Er jo derfor man kan ta lappen såpass tidlig også. Landet er rett og slett bygget for bilisme. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Kjøre fort er vel noe alle kan vel,kanskje ikke meg selv da..jeg kjører som en bestemor nå,lurer på hvordan jeg kjører når jeg er 80 år,kommer til å stå stille Kanskje du kommer til å rygge til slutt. Alle kan kjøre fort, er ingen kunst. Står mer respekt av de, som kjører fornuftig og etter forholdene, og ikke minst, leser trafiiken frem over. assap: hehe, jeg tar frem bestefar, når folk bak meg, kjører som tulling. Da ligger jeg 10km/t under, og ruller saaaaaaaakte frem over Og når de skal forbi, så gir jeg bånn gass HATER, folk som skal presse meg opp i fart. Jeg er og en jævel, at jeg brå bremser, når folk ikke holder avstanden. Hehe,aldri følt noe grunn til å kjøre så forferdelig fort...vil heller komme fram litt sent og i et stykke enn aldri ,pluss jeg kan alltid ta meg en drink når vi er borte for madamen kjører alltid for hun syns jeg kjører så sakte..en vinn vinn situasjon det 2 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 God dag Stille og rolig ja men er jo lørdag så folk har vel annet å gjøre, har selv tilbragt et par timer på paintball banen med noen kompiser...moro men smertefullt. Kan jeg spørre hvor du har spilt paintball? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Det er jo også det jeg gjør, fått gjort litt idag, men idag var det mest små pirk og litt finpuss på 2 av veggene, før vi begynner på 4 veggen. Godt at dere har fått gjort noe da, og ikke bare klødd dere i hodet. Jeg har slått meg mest mulig i hode, slikt må jo skje når man står oppe og inn under ved ended på tak stolene. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Testa med å ha 3 spill kjørans samtitid maksa ut for moro skyld Null lag! http://i.imgur.com/oi1uf.jpg (Guild wars 2, Tera og Crysis warhead) Nice. Tenkt å kjøpe meg 2 sånne og kjøre dem med DVI til konf: http://www.komplett....aspx?sku=648274 er 3 av de jeg skal ha om ikke så lenge sammen med enda et 680 plus i7 oppgradering og en siste hdd på 3tb Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hehe,aldri følt noe grunn til å kjøre så forferdelig fort...vil heller komme fram litt sent og i et stykke enn aldri ,pluss jeg kan alltid ta meg en drink når vi er borte for madamen kjører alltid for hun syns jeg kjører så sakte..en vinn vinn situasjon det Er mange av dere, som ikke har det behovet. Kan dssverre, ikke skryte på meg det samme. Men nå i de senere år, så har jeg mer og mer, tenkt fornuftig og økonomisk kjøring. Men det hender jo inni mellom, at jeg blir forbanna på de tullingene som trekker i meg. Men prøver å ikke de trekke imeg. Jeg har slått meg mest mulig i hode, slikt må jo skje når man står oppe og inn under ved ended på tak stolene. Du har det ja, den er lei. Husker at jeg holdt på å rive en vegg engang. Da bommet jeg med kubeinet. Og traff meg selv i leggen, tror jeg lå i 1 time og vridde meg i smerte. Klarte ikke gå normalt på flere uker etter på. 2 flott små hull i leggen hadde jeg også. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hahaha, klarte å slå meg selv idag mens jeg dreiv å slo på brekkjernet for å få det inn. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ouch Den hørtes ikke god ut Pass på, at du ikke slår deg i svime nå, og faller ned Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Er vel verre at man detter ned når man er ved sine fulle fem. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 På denne siden så kan man også selge ting uten å være underlagt ytterst sære regler som man fikk ban for på en viss annen side. Dvs, tror du må sende en sms som gjør at noe aktiviseres, men det er vel enten vanlig sms takst eller så var det 5kr eller noe, bedre enn å bli bannet pga noen tror de har enerett på interwebzen, var dog tidenes teiteste regel om dere lurte. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Alle kan kjøre fort, er ingen kunst. Står mer respekt av de, som kjører fornuftig og etter forholdene, og ikke minst, leser trafiiken frem over. assap: hehe, jeg tar frem bestefar, når folk bak meg, kjører som tulling. Da ligger jeg 10km/t under, og ruller saaaaaaaakte frem over Og når de skal forbi, så gir jeg bånn gass HATER, folk som skal presse meg opp i fart. Jeg er og en jævel, at jeg brå bremser, når folk ikke holder avstanden. No offence, men blir irritert av sånne sjåfører faktisk! Når man kjører såpass under fartgrensen er man et hinder for trafikken og skal svinge ut på busstopp eller lignende for å slippe forbi trafikken bak. Folk skal faktisk rekke saker og ting, og har ikke alltid tid til å daffe langt under fartsgrensen. Kjørte nylig bak en sjåfør som kjørte 10km/t under grensa, jeg ga på for å kjøre forbi etter neste bakke, men fikk motgående trafikk så jeg slapp gassen og lot motoren selv bremse ned igjen. Idioten fant det da fornuftig å bråbremse for deretter å svinge av veien så jeg ble tvinga ut i motgående kjørefelt, han fikk fløyte og finger i tryne som svar på det. Reaksjonen hannes var å kjøre helt oppi ræva på meg når jeg kjørte igjen, selv om jeg lå 10km/t over grensa, hva faen? Blir mildt sagt forbannet. Ikke at jeg sier du er sånn, men jeg håper du ikke er det! Hold fartsgrensen, eller slipp folk som skal rekke ting forbi! Samme gjelder folk som kjører 5/10 km/t under grenser, og blinker langlysene når du kjører forbi, hva forventer de egentlig?! Herregud... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 God morgen... hater denne dagen litt... og må vel få rødda opp litt her. Ser ut som ett alkisreir her nå nærmest Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg og er syk MTK, så blir vel ikke idrettsdag på noen av oss i morgen Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Alle kan kjøre fort, er ingen kunst. Står mer respekt av de, som kjører fornuftig og etter forholdene, og ikke minst, leser trafiiken frem over. assap: hehe, jeg tar frem bestefar, når folk bak meg, kjører som tulling. Da ligger jeg 10km/t under, og ruller saaaaaaaakte frem over Og når de skal forbi, så gir jeg bånn gass HATER, folk som skal presse meg opp i fart. Jeg er og en jævel, at jeg brå bremser, når folk ikke holder avstanden. No offence, men blir irritert av sånne sjåfører faktisk! Når man kjører såpass under fartgrensen er man et hinder for trafikken og skal svinge ut på busstopp eller lignende for å slippe forbi trafikken bak. Folk skal faktisk rekke saker og ting, og har ikke alltid tid til å daffe langt under fartsgrensen. Kjørte nylig bak en sjåfør som kjørte 10km/t under grensa, jeg ga på for å kjøre forbi etter neste bakke, men fikk motgående trafikk så jeg slapp gassen og lot motoren selv bremse ned igjen. Idioten fant det da fornuftig å bråbremse for deretter å svinge av veien så jeg ble tvinga ut i motgående kjørefelt, han fikk fløyte og finger i tryne som svar på det. Reaksjonen hannes var å kjøre helt oppi ræva på meg når jeg kjørte igjen, selv om jeg lå 10km/t over grensa, hva faen? Blir mildt sagt forbannet. Ikke at jeg sier du er sånn, men jeg håper du ikke er det! Hold fartsgrensen, eller slipp folk som skal rekke ting forbi! Samme gjelder folk som kjører 5/10 km/t under grenser, og blinker langlysene når du kjører forbi, hva forventer de egentlig?! Herregud... Som jeg sa, jeg tar frem bestefar, når folk bak meg kjøre som tulling. Argo, jeg ligger o fartsgrensen (ligger som regel 5-10km/t over). Hvorfor skal de da på død og liv, ligge rett oppi rumpa på meg? Og presse meg oppi i mer fart? Det er da bestefar kommer frem. Jeg ligger ikke 10km/t under. Da skal det være vinter, og jeg kjører med sommerdekk. Men sant skal være sagt, jeg tar bare frem bestefar, hvis det er en gjeng med ungdommer, som skal tøffe seg, eller hvis du er komplet idiot. Er ikke en av de, som kronisk ligger 10km/t under fartsgrensen. Jeg ligger enten i, eller litt over. Så du er ikke alene om å blir forbanna på de. Hadde en, som ikke tålte at den mini cooper jeg kjørte, ville forbi, han lå i høyre feltet, hele tiden, slik at jeg ikke kom forbi. Så en åpning på venstre side, så jeg la meg inn, som at jeg ga opp. Girte ned, og ga på, for han følgte ikke med da.Kom forbi, og det endte med at han lå i rumpen min, helt til jeg skulle svinge av, da tvang han seg foran meg igjen. Og da var det fingen og fløyten jeg fikk. Og det var en som lå 10km/t under fartsgrensen. Men jeg lå lenge selv, 10km/t under, for jeg viste ikke, at speedometeret, viste 10km/t feil, så når jeg ligger i 70km/t på speedo'en, så ligger jeg egenlig i 60km/t. Men nå vet jeg jo om det, så jeg justere 10km/t opp på speedo'en. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Ligger selv rundt 10km/t over det som er fartsgrensa. Speedometeret har en vis feilvisning også, men det virker ikke som alle er totalt klar over det. Hadde en som lå i 40 i en 50sone i går. Ekstremt morro å ligge bak sånne. Og noen ligger på bremsene ned alle nedoverbakker og i svinger. Må vel ut å tanke bilen litt senere i dag når jeg kan kjøre bil igjen. Klarte å ta ut litt mye penger ut av kontoen i går så har mange sedler nå. Klarte vist ikke å lese riktig på skjermen til minibanken i natt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå