Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Jaja, skjønner.

 

Gi meg nå et forsøk. Partnership er ikke så viktig, det kan jeg vente med. Nå er det bare å få bygget meg opp litt på YouTube så kan jeg tenke på det.

 

Ja, men han har ca 8-9k views per video, jobber kromskallen godt nok i noen måneder får han sikkert partnership han også, men man må være underholdene og snakke til/med subscribere osv

 

Skal jobbe hardt og godt samt. få tid til skolearbeid osv. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jaja, skjønner.

 

Gi meg nå et forsøk. Partnership er ikke så viktig, det kan jeg vente med. Nå er det bare å få bygget meg opp litt på YouTube så kan jeg tenke på det.

 

 

 

Skal jobbe hardt og godt samt. få tid til skolearbeid osv. :)

 

Anbefaler deg forøvrig å se denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=YZsMgrxGaMA

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jaja, skjønner.

Gi meg nå et forsøk. Partnership er ikke så viktig, det kan jeg vente med. Nå er det bare å få bygget meg opp litt på YouTube så kan jeg tenke på det.

Skal jobbe hardt og godt samt. få tid til skolearbeid osv. :)

Får du til veldig gode filmer og får gjort en del skolearbeid er det godt gjort! Jeg tenkte jeg skulle starte med youtube jeg også, men sliter litt med store videofiler... :hm:

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Får du til veldig gode filmer og får gjort en del skolearbeid er det godt gjort! Jeg tenkte jeg skulle starte med youtube jeg også, men sliter litt med store videofiler... :hm:

 

Det skal jeg få til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...