Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naaam :love:

 

Fikk litt lyst et slikt selv men er alt for dyrt. Holder meg til Vapor X så lenge også kommer det et ekstra snart ved konf. :)

 

Ja gud for et sykt skjermkort. :dribble:

Jeg husker når jeg var mindre og min storebror brukte en formue for å skaffe seg et Nvidia 7900 GX2. Det var en helt ny verden når det kom til størrelse på skjermkort.

 

 

21.jpg

 

Lenke til kommentar

Har enda ikke bulket et hovedkort. :whistle:

 

Vil nok skje før eller siden men skal være ekstremt forsiktig med MPower'e jeg skal få ved konf. :)

 

Trenger jo ikke bulke det hvis det bare er i PCen hele tiden... Hvordan greier man egentlig bulke et HK? :hmm:

 

Når er konfen din egentlig? Begynnelsen av Mai? Var vertfall sånn når jeg var, men jeg hadde slutten av April. Nå hadde jo jeg borgerlig da...

 

Har du forresten tatt noe pene bilder da? Hahhaha :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Trenger jo ikke bulke det hvis det bare er i PCen hele tiden... Hvordan greier man egentlig bulke et HK? :hmm:

 

Når er konfen din egentlig? Begynnelsen av Mai? Var vertfall sånn når jeg var, men jeg hadde slutten av April. Nå hadde jo jeg borgerlig da...

 

Har du forresten tatt noe pene bilder da? Hahhaha :p

 

Er siste helg i April her, kompis. :)

Du får glede deg. ;)

 

Kunngjøring fra meg folkens ang. YouTube.

Jeg kommer ikke til å gjøre Hitman: Absolution på hard ettersom at det blir bare mer og mer krevende etterhvert som jeg kommer meg lenger inn i spillet. Det er alt for mange vakter som blir spawnet rundt i universe så det vil koste meg masse tid ved å retry'e en del ganger fordi jeg blir av og til oppdaget av en random vakt elns. Jeg vil derfor avslutte spillet på Normal slik at jeg kan komme meg gjennom spillet så fort som mulig men skal gjøre mitt beste og samt. få gang på flere walkthroughs/playthroughs/let's plays whatevs.

Føler at jeg er litt dum som begynner "igjen" for tredje gang men skal gå så fint så.

Dette blir som sagt katagorisert som playthrough ettersom jeg teknisksett aldri har fullført spillet før + jeg har egentlig ingen mål. Eneste målet er egentlig å prøve mitt beste. Kan ikke garantere at jeg alltids vil klare å være stealth men så får det være slikt.

Kan ikke kaste bort masse tid på retries. I just don't have time for screw ups. :p

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har jo bare 9 da... Fleste er gode klassekamerater som støtter meg, regner med at dem forstår ettersom at dem ønsker at jeg skal gjøre Hitman: Absolution ferdig slik at jeg kan lage en commentary. Aner ikke hvorfor dem vil at jeg skal det men så får det være slikt. + Commentary er jævlig inn til dags og vil nok bringe meg en del viewers, spørs litt på hva spill også da men hjelper uansett stort. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Spawner det flere vakter da? Er vel samme antallet på alle vanskelighetsgradene, og om man dreper dem kommer det ikke nye?

 

Men skjønner hva du mener, merker hvor vanskelig det er mot slutten, tilogmed på Normal.

 

Det gjør så. Merket det når jeg gikk over fra Normal til Hard. Nei, det er ikke slikt at det spawner nye når man dreper en f.eks. Det er bare spawnet ekstra vakter for å gjøre det enda vanskeligere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har du slettet videoene dine? :nei2:

 

Du? Ville du at jeg skulle ha gjort alle dem andre på Hard også plutselig gått over til Normal? Da er man passe taper. Jeg vil se litt pro ut i arbeidet mitt. Inntrykk hjelper å bringe nye viewers.

 

Har du forresten tenkt å fortsette å prøve å få partnerskap på youtube?

 

Er et mål men så er jo dette en "interesse/hobby". Har alltids likt å lage videoer.

 

Kom på Steam nå du.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror jeg har begynt å bli en litt mere erfaren DayZ spiller! :D

 

Har du forresten tenkt å fortsette å prøve å få partnerskap på youtube?

 

Du vet at du skal ha veldig mange videoer + views for at YouTube i det hele tatt vurdere en? Du skal være veldig populær, 50 - 100 views pr video er ikke nok, det er snakk om hundre tusen, til million klassen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ingen starter som pro på youtube :p Jeg har prøvd ;)

 

Vi jobber annerledes. Gi meg en sjangse så skal vi se om jeg får det til.

 

 

Tror jeg har begynt å bli en litt mere erfaren DayZ spiller! :D

 

 

 

Du vet at du skal ha veldig mange videoer + views for at YouTube i det hele tatt vurdere en? Du skal være veldig populær, 50 - 100 views pr video er ikke nok, det er snakk om hundre tusen, til million klassen.

 

Yeye, give me a try. Vet om folk med 100 subs som er partner. Dere vet ikke hva jeg har på lager.

Uansett så siktet du utrolig høyt nå, du får det til å høres uoppnåelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ikke så mye, Addexio har partnership og han rundet akkurat 10k subscribers

 

Og 10.000 subs er jævelig mye.

 

Yeye, give me a try. Vet om folk med 100 subs som er partner. Dere vet ikke hva jeg har på lager.

Uansett så siktet du utrolig høyt nå, du får det til å høres uoppnåelig.

 

Jeg sier ikke det er umulig, 1 millioner veiws er ikke umulig, men jeg tror du heller bør fokusere på bra innhold istedenfor partnerskap med YouTube. Partner er uansett ikke tilgjennelig i Norge, så du må først vente til de etterbleier seg før du eventuelt skulle søke om medlemskap.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...