Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Er G930 noe annerledes fra G35, bortsett fra at det er trådløst?

 

Fattern har det og jeg må si det er mye bedre enn G35.

Ble kåret som årets beste Gaming Headset.

Lenke til kommentar

Årets beste headset av hvem? Et headset fra logitech er absolutt ikke det beste man får tak i.

Og jeg må bare skrive det nok en gang, prøv et godt headsett med et godt lydkort. Det finnes ikke noe bedre alternativer enn det. Har man mulighet til det så skal man holde seg så langt unna USB-baserte headsett som mulig.

Endret av Randeboy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Årets beste headset av hvem? Et headset fra logitech er absolutt ikke det beste man får tak i.

Og jeg må bare skrive det nok en gang, prøv et godt headsett med et godt lydkort. Det finnes ikke noe bedre alternativer enn det. Har man mulighet til det så skal man holde seg så langt unna USB-baserte headsett som mulig.

 

Finner videoen siden, nå vil jeg slappe av litt. :p

Lenke til kommentar

Årets beste headset av hvem? Et headset fra logitech er absolutt ikke det beste man får tak i.

Og jeg må bare skrive det nok en gang, prøv et godt headsett med et godt lydkort. Det finnes ikke noe bedre alternativer enn det. Har man mulighet til det så skal man holde seg så langt unna USB-baserte headsett som mulig.

 

Der må jeg si meg helt ening!

Lenke til kommentar

Ok. ;)

Hvis man forresten ikke har behov for mic så får man den beste lyden med et par kvalitets-hodetelefoner fra Audio Technica, Sennheiser osv.. Et "gaming-headset" er et par hodetelefoner med en mikrofon montert. Enten har de dårlig lyd, eller god lyd. Det finnes svært få gaming-headsets som leverer noe man faktisk kan kalle for god lyd. Det finnes, men det er ikke spesielt mange. :)

 

Uff er alltid så sykt trøtt på fredager ... Hardt å jobbe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...