Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kunne tenkt meg Agent 47 på den. Helst Hitman: Absolution versjonen da og ikke noe av de tidligere. ;)

 

Størrelse må være:

 

2000 x 1500

 

Holder på med det nå, så får du se resultatet senere. Sparer på det slik at jeg kan forandre på det slik du vil ha det.

Lenke til kommentar

Jeg ante meg så. Se channelen min, regler står der.

 

Bra du blokkerte han, han er ufattelig barnslig. Selv bare rusher han gjennom alle banene med automatvåpen uten å bry seg. Skulle likt å se han greie dette. Daniel var også med på det tror jeg. Som jeg sa igår nevnte jeg aldri navnet på kanalen din, den var Flavz bare så du vet det...

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kom deg på Steam så jeg kan høre hva du synes.. :)

 

Kommer. :)

 

 

Bra du blokkerte han, han er ufattelig barnslig. Selv bare rusher han gjennom alle banene med automatvåpen uten å bry seg. Skulle likt å se han greie dette. Daniel var også med på det tror jeg. Som jeg sa igår nevnte jeg aldri navnet på kanalen din, den var Flavz bare så du vet det...

 

Gir Daniel enda ikke opp? Synd for han, bør vell snart få "ordnet" opp med den teite jævelen.

Thorey hadde aldri klart å gjøre det slik jeg gjorde det. Jeg regnet med at han var blandt dem som bare rushet gjennom banene. Jeg stoler på deg fullt ut, jeg vet at du ikke ville ha gjort det mindre om du hadde fått min tillatelse. Like før jeg får lyst til å slå Flavz for å si alt til de to rævhålene der. Føler at han alltids har en trang til å si for mye til dem, selv om ahn påstår at han ikke liker dem. :nei2:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Mistet "connection" til Steam... :eek:

 

Ble litt forvirra istad, når du spurte om det med bakgrunn, jeg trodde du hadde tenkt å bruke det på en annen måte, men skal lage en til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ble litt forvirra istad, når du spurte om det med bakgrunn, jeg trodde du hadde tenkt å bruke det på en annen måte, men skal lage en til.

 

Ja men har ikke connection til Steam fortsatt... Kom på Skype.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...