Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Alle knappene på G710 er mekaniske utenom Media kontroll taster og slikt :)

 

Ikke noe galt med skjermen heller eller tastaturet.... har begge selv ;)

 

Kom på at Asus nylig lanserte en 24' skjerm med 144 Hz og 1 ms respons, du vil gjerne ta en titt på den

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvis du kaller benq kvalitet så tror jeg neppe det, men g710 er ikke 100% mekanisk, om det betyr noe for deg.

 

Jeg synes BENQ er ganske bra jeg, men de er litt billige ja.

Lenke til kommentar

Alle knappene på G710 er mekaniske utenom Media kontroll taster og slikt :)

 

Ikke noe galt med skjermen heller eller tastaturet.... har begge selv ;)

 

Kom på at Asus nylig lanserte en 24' skjerm med 144 Hz og 1 ms respons, du vil gjerne ta en titt på den

Ok, hvilke andre tastaturer er mekaniske med hvitt baklys og som er fullt mekanisk? Den asus skjermen har jeg hørt om, men den blir sikkert svindyr

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hva med å vente på Haswell om det hovedkortet du har til overs fungerer? Da vil du ihvertfall få en skikkelig oppgradering, men så er jo IB ganske billig nå :)

 

IB all the way, bud. Har lyst på Haswell men orker ikke å vente så lenge. Uansett så har dem ikke lagt frem prisene heller, dem kan like så godt være på en pris med 2011 socket.

 

 

Takk bruri<3

 

No problem, bud <3

Lenke til kommentar

Nei, tror den koster det samme som BenQen, rundt 3000,-

 

Vet ikke om noen "Hel-mekaniske" tastaturer, hvis det finnes da, men det er sikkert sånne uten Media-kontroll og slikt da...

 

 

IB all the way, bud. Har lyst på Haswell men orker ikke å vente så lenge. Uansett så har dem ikke lagt frem prisene heller, dem kan like så godt være på en pris med 2011 socket.

 

Svært usannsynlig at Haswell kommer til å koste 4000.- og oppover (i7 4770k)

Har hørt at den kommer nå til våren, så du kan vel se det an litt ;) IB blir jo uansett bare billigere når Haswell kommer

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Svært usannsynlig at Haswell kommer til å koste 4000.- og oppover (i7 4770k)

Har hørt at den kommer nå til våren, så du kan vel se det an litt ;) IB blir jo uansett bare billigere når Haswell kommer

 

Den kommer til høsten 2013 og ikke våren. ;)

Lenke til kommentar

Skjermen min lyste aldri opp tastaturet for med så det er alltid digg å kunne ha lysende taster hvis man gamer i mørket. Man kan forresten justere lys-nivået i 4 stryrker tror jeg og justere dem i to forskjellige soner hvis du ikke visste det f.eks. man kan gjøre at kun W,A,S,D og piltastene lyser ;)

Digg med hvit lys istedet for alle de der jalla fargene som er på mange andre tastaturer

 

Hva er det G710+ mangler som du har lyst på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hehe, har du prøvd det? Jeg bruker det hele tiden på skolen.. :)

 

Mulig om du kunne kanskje hjulpet meg litt ettersom du har erfaring?

Er på Skype nå og kunne trengt litt hjelp for å lage en bakgrunn hvis du kan det da. :)

 

Hvor har du hørt det?

 

Mars til Juni 2013 ifølge Wikipedia: http://en.wikipedia....croarchitecture)

 

Sameshit, blir nok alt for dyrt for meg.

IB all the way.

 

Edit: Er ikke noe jeg har hørt men noe jeg har lest, lol. :p

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Skjermen min lyste aldri opp tastaturet for med så det er alltid digg å kunne ha lysende taster hvis man gamer i mørket. Man kan forresten justere lys-nivået i 4 stryrker tror jeg og justere dem i to forskjellige soner hvis du ikke visste det f.eks. man kan gjøre at kun W,A,S,D og piltastene lyser ;)

Digg med hvit lys istedet for alle de der jalla fargene som er på mange andre tastaturer

 

Hva er det G710+ mangler som du har lyst på?

Det er ikke 100% fullt mekanisk og det er litt oransje farge på det
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Mulig om du kunne kanskje hjulpet meg litt ettersom du har erfaring?

Er på Skype nå og kunne trengt litt hjelp for å lage en bakgrunn hvis du kan det da. :)

 

Har aldri vært noe flink med wallpapers, men jeg kan da prøve.

 

Kom på skype.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Sameshit, blir nok alt for dyrt for meg.

IB all the way.

 

Edit: Er ikke noe jeg har hørt men noe jeg har lest, lol. :p

 

Javel, lest da ikke lett for meg å vite :p

Tror neppe det blir for dyrt, isåfall bare et par hundrelapper, kommer sikkert til å koste det samme som i7 3770k gjorde når den kom ;) Men du velger jo selv, men hvis den kommer i vår en plass ville jeg vertfall kjøpt den hvis jeg var deg. Det er gjerne best å kjøpe IB ettersom det kommer ny Socket, og da tar det gjerne litt tid før de aller beste Hovedkortene kommer.

 

 

Det er ikke 100% fullt mekanisk og det er litt oransje farge på det

 

Jaja, synes det er kult jeg, men det er selvfølgelig en smakssak ;) Hva mener du med 100 % mekanisk?? At absolutt alle tastene er mekaniske? Tilogmed Mediakontroll-knappene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...