Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Jeg har enda ikke skjønt meg på at folk ødelegger ting når de blir sure, jeg også blir fly forbanna, så forbanna at hadde jeg hatt råd til det så måtte jeg kjøpte meg ny maskin hver dag, men jeg har aldri ødelagt noe data utstyr i sinne, aldri skjønt meg på det.

Dog så går det litt verre utover vindus karmen her, men den er i massivt tre så den rikker seg ikke en millimeter.

At i det hele tatt folk spiller noe cod spill, de blei jo ødelagt etter cod4, dvs, de blei vel ødelagt før det også siden det bare er cod 1 og 2 som er verdt å spille av de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Du tror jeg spiller på konsoll?... :nei: Å spille mw2 på pc er umulig... Noobtubere og få folk, så jeg møter de samme jævlene gang på gang

Aldri trodd det heller, lol.

Lol cod er jo bedre på Xbox.....

Lol, veit ikke jeg. Spiller jo ikke COD på PC og kommer heller aldri til å gidde.

Lenke til kommentar

Vel, jeg kjøpte mw2 for sånn tja, 300-400kr for å spille sammen med noen folk, det er det spill kjøpet jeg angrer mest på av sånn 200 kjøpte spill på både pc og konsoll, mest konsoll spill jeg kjøpte før i tiden med ps1 og 2.

Skulle ønske jeg hadde spart meg for det spillet, siden da så har jeg bare lasta ned cod for å spille single player, bare sånn for å spille igjennom det.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

BF har da aldri gått sakte, må slutte å campe om det går for sakte, har aldri skjønt meg på hvorfor ting skal gå så fort heller.

BF er akkurat hva du gjør det til selv, vil du at det skal gå fort så går det fort og cod fansen har jo fått det som de vil med close quarter DLCen til BF3.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Jeg spiller i hvertfall ikke close quarters, altfor mye hagler der... Jeg camper heller ikke og jeg spiller en del rush, men BF syns jeg blir for treigt... Uansett, jeg syns premium greia var værre enn DLC'ene til COD, ikke tolk meg feil, jeg syns BF er gode spill, det er bare at jeg liker spill som har mer "fart" i seg.

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Vel, det vil alltids være med shotguns på slike baner, men det er opp og ned, er jo med shotugns i cod også.

Det er mye fart i BF, det har det da alltid vært om du ikke spiller 4on4 på det største mapet så klart og rush er relativt kjedelig, skjønner ikke at de ødelegger spillene sine med de nye modesene, conquest og bare conquest skulle vært i BF, men så klart, når de lager ett halv ferdig spill så må du jo trekke folk ifra andre steder også.

Men igjen, BF går så fort som du vil det skal gå.

Det med premium skal jeg ikke kommentere på, jeg er motstander av det, men kjøpte det når det var til halv pris under det der halloween faenskapet, men hittil så er det bare aftermath som er verdt å kjøpe, jeg liker kjøretøy, men syns ikke at armored kill var så bra, standard mapsene er best+b2k.

Syns de skal slippe BF2 på nytt jeg, det var det ultimate spillet.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Strømmen her gikk ista.. og nå funker ikke stasjonær pcn min.. kommer en hylelyd fra hovedkortet og skjermen blinker i alle regnbuens farger -.-

Merkelig.

Lenke til kommentar

Strømmen her gikk ista.. og nå funker ikke stasjonær pcn min.. kommer en hylelyd fra hovedkortet og skjermen blinker i alle regnbuens farger -.-

Den lyden har nok ett mønster?

Det står vel i hk manualen hva de lydene betyr om det er i ett visst mønster det lager lyd.

Lenke til kommentar

Lykke til, Anders! :) Regner med dette skal gå meget bra. ;)

Skjer med at alle får problemer med sitt G35 her? Mitt er fortsatt 100% inntakt og har enda ikke noe problemer.

Håper det^^

For nå går kjøringa bare glatt^^

Nå må jeg bare huske på å se til alle sider når jeg skal rygge eller kjøre ut av parkerings plasser for ikke å krasje/bumpe borti :p

Lenke til kommentar

Den lyden har nok ett mønster?

Det står vel i hk manualen hva de lydene betyr om det er i ett visst mønster det lager lyd.

Konstant hyling og ikke noe mønster.. hyler helt til jeg skrur den av igjen

skal prøve med et annet hovedkort jeg har liggende for å se

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...