Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvis hardisken ble "ødelagt" er den jo ubrukelig. En formatering reparerer ingenting i en harddisk. :)

Jaau, men jeg er ikke sikker på om den faktisk er ødelagt, da jeg ikke har prøvd den ennå, det kan godt være det var noe som ble feil i system32 på min søsters pc da den kjørte denne harddisken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han første i del 1? Haha, glem han. Jeg fikk ikke noe minus på han da jeg sjekket scoren min.

165 i patrification takket være han siste jeg tok før jeg pirka opp låsen.

Nei, jeg drepte ikke han, jeg "subduet" han.

Likevell, hvis du skal ha Silent Assassin må du nok tilogmed la være å subdue alle non-targets også.

Jeg mener fortsatt at du kunne bare ha kastet noe foran han som vokter døren ved vinduet. Vet ikke om det går fort nok å pirke opp låsen...

Som spiller selv hinter til: "A silent Assasain leaves the world untouched"

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Likevell, hvis du skal ha Silent Assassin må du nok tilogmed la være å subdue alle non-targets også.

Jeg mener fortsatt at du kunne bare ha kastet noe foran han som vokter døren ved vinduet. Vet ikke om det går fort nok å pirke opp låsen...

Som spiller selv hinter til: "A silent Assasain leaves the world untouched"

Det er jo ikke mulig å få Silent Assassin på en bane der man faen ikke har noe target. Uansett om jeg subduet skadet det ikke raitingen min noe særlig kritisk. Jeg finner walkthroughen min ganske så brukbar ellers. Husk at jeg hadde ikke noe å kaste på det siste tidspunktet. Hadde du vært meg, hadde du fortstått hva risikoen innebærte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hva skal du med en pvr om du selger xboxen?

Har en PS3, kompis.

Det lurer jeg på og.. :hmm: Du trenger jo ikke en HD PVR dersom du har PC.

Har ikke jeg fortalt deg at jeg har PS3 også?

Han har PS3 da...

Akkurat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du kan jo fortsatt kjøpe deg capturecard også masse hdds, trenger da ingen pvr, lol.

Lol, Capturecard koster jo en del, værtfall sist jeg så. HD PVR koster 1495,- kr og er utrolig lettvint.

Følger med bra software også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...