Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe for meg det der!

 

Tja, meg å kanskje, skal ikke påstå jeg er verdens største fan av slike sett, men det virket interessant også hvis det er så stille som de ga inntrykk av der, ja takk, men det koster jo sikkert litt mer enn de som er på markedet nå da, men kult at det kan utvides pluss at det har sterk nok pumpe til alle de radiatorene og skjermkortene i tillegg.

Utvidelse er jo de ferdig settene idag mangler, selv om entusiastene kanskje ikke bryr seg så mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det ble sykt bra du brukte ikke lang tid for å komme til "Room 899", tok litt tid for meg å finne ut at heisen gikk fra kjelleren og at man kunne klatre ut av vinduet for å komme rett til Dexter'n Hadde jeg vært spillet hadde jeg gitt deg Silent Assassin

Tror faktisk du hadde greid deg uten å ta ut alle de vaktene(unntatt han siste selvfølgelig), hvis jeg ikke tar feil Tror det var det som gjorde at du ikke fikk SA...

EDIT: Du kunne latt være å ta han siste også hvis du hadde hatt noe å kaste, tror du kunne greid å snike deg forbi... Hvis ikke skulle du bare ha vært litt kjappere og kastet ham ut vinduet mens han sto der

 

 

Kaste han ut vinduet ville selvfølgelig ødelagt scoren min. Ved å drepe "non-targets" resulterer 1000 poeng i minus (kanskje mer jo vanskeligere vanskelighetsgrad man tar). Ved a kvele han til han ble bevisstløs tok ikke så mye av scoren, kun rundt 165 noe som jeg ikke fant særlig mye. Jeg ville helst ikke risikere å bli oppdaget etter så hardt arbeid. Jeg følte jeg trengte en del tid fordi hvis jeg hadde rushet hadde jeg ødelagt det, noe som ikke ville vært bra for meg. Husk at dette er en walkthrough og ikke playthrough. Dette skal vise hvordan en spiller kan klare å komme gjennom banen ved å være stealth som mulig og unngå å drepe "non-targets" som sagt.

 

 

Det så mye bedre ut ja ;-)

 

Hehe, takk skal du ha. :)

Lenke til kommentar

Kaste han ut vinduet ville selvfølgelig ødelagt scoren min. Ved å drepe "non-targets" resulterer 1000 poeng i minus (kanskje mer jo vanskeligere vanskelighetsgrad man tar). Ved a kvele han til han ble bevisstløs tok ikke så mye av scoren, kun rundt 165 noe som jeg ikke fant særlig mye. Jeg ville helst ikke risikere å bli oppdaget etter så hardt arbeid. Jeg følte jeg trengte en del tid fordi hvis jeg hadde rushet hadde jeg ødelagt det, noe som ikke ville vært bra for meg. Husk at dette er en walkthrough og ikke playthrough. Dette skal vise hvordan en spiller kan klare å komme gjennom banen ved å være stealth som mulig og unngå å drepe "non-targets" som sagt.

 

Jaja, men du hadde mange andre som du tok Subdue på og ikke hida kroppen, det gir også mindre poeng, trodde forresten du drepte han der i vinduet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror dere at Western Digital 500GB WD5000BEVT 5400rpm SATA2 2.5' HDD er en bra hardriver?

 

Min søster brukte denne før på sin laptop men så ble den "ødelagt", og nå tenker jeg å formatere den og bruke den selv, er det verd det, eller bør jeg bare kjøpe en ny en?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jaja, men du hadde mange andre som du tok Subdue på og ikke hida kroppen, det gir også mindre poeng, trodde forresten du drepte han der i vinduet

 

Han første i del 1? Haha, glem han. Jeg fikk ikke noe minus på han da jeg sjekket scoren min.

165 i patrification takket være han siste jeg tok før jeg pirka opp låsen.

Nei, jeg drepte ikke han, jeg "subduet" han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...