Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Den finner du opp i leiligheten til drugdealeren. Den har ikke supressor, så med en gang du skyter vil alt og alle komme etter deg, så da er det bare å gjemme seg. Min favoritt-måte å ta han på er å først gå å hente den giftige fisken, for så å gå opp og forgifte kokainen som ligger på bordet. Hjem deg i ene kassen opp der og når dealeren og han andre kommer opp vil han dø av giften. Drep dealeren og ta hans outfit. Da er det mye lettere å komme seg forbi politiet som står nedenfor trappen.

Husk å gjemme likene.

 

Hvis du gjør det slikt vil du få signature-kill i tillegg til silent assassin som vil gi deg max poeng. :)

 

Her har du en skikkelig bra meg. :)

 

 

 

 

Hva syns du? :wee:

Lenke til kommentar

Tror nav tuller litt... står at jeg får 26135 kr på onsdag.. bruker å være 1362 så..

Kan gjerne ta imot 26k men... :huh:

 

Du gjør lurt i å si ifra, for de oppdager det og da skal de ha igjen pengene sine og hvis du får for mye så for all del IKKE bruk de opp, er surt å ha brukt de opp når de kommer å krever 26k tilbake.

Til tross for det folk her sier så må du betale tilbake slike ting for det er din feil at du får for mye, ja det er slik systemet funker, samme som når du får dobbel lønn ved en feil så er det din skyld å ikke ha sagt ifra.

Så det lønner seg å enten si ifra eller spar på de om du får for mye å gi de beskjed, for de oppdager det garantert.

Lenke til kommentar

Tror nav tuller litt... står at jeg får 26135 kr på onsdag.. bruker å være 1362 så..

Kan gjerne ta imot 26k men... :huh:

Ring og spør nave du fort, hvis det er feil sent og de opp dager det så i verste fall du som får problemer nå som siden hvis de du tar pengene. For nave er veldig strenge der du, jeg har nave grunnen er eplepsi min
Lenke til kommentar

Du gjør lurt i å si ifra, for de oppdager det og da skal de ha igjen pengene sine og hvis du får for mye så for all del IKKE bruk de opp, er surt å ha brukt de opp når de kommer å krever 26k tilbake.

Til tross for det folk her sier så må du betale tilbake slike ting for det er din feil at du får for mye, ja det er slik systemet funker, samme som når du får dobbel lønn ved en feil så er det din skyld å ikke ha sagt ifra.

Så det lønner seg å enten si ifra eller spar på de om du får for mye å gi de beskjed, for de oppdager det garantert.

Ja, det vet jeg... skal snakke med nav imorgen :p

Er ikke første gangen det har skjedd..

Endret av FurrFoxer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Terminus banen var et reint helvete men etter noen forsøk gikk den også i boks. Tror jeg tok minst 15 retries før jeg endelig fikk en god nok plan. Hard var litt irriterende ettersom at det blir spawnet flere vakter overalt.

 

 

 

 

Ble ganske så bra. :)

Men nå tar jeg kvelden, natta! :D

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Terminus banen var et reint helvete men etter noen forsøk gikk den også i boks. Tror jeg tok minst 15 retries før jeg endelig fikk en god nok plan. Hard var litt irriterende ettersom at det blir spawnet flere vakter overalt.

 

 

 

 

Ble ganske så bra. :)

Men nå tar jeg kvelden, natta! :D

 

Det ble sykt bra :thumbup: du brukte ikke lang tid for å komme til "Room 899", tok litt tid for meg å finne ut at heisen gikk fra kjelleren og at man kunne klatre ut av vinduet for å komme rett til Dexter'n :p Hadde jeg vært spillet hadde jeg gitt deg Silent Assassin :ninja::mrgreen:

 

Tror faktisk du hadde greid deg uten å ta ut alle de vaktene(unntatt han siste selvfølgelig), hvis jeg ikke tar feil :ninja: Tror det var det som gjorde at du ikke fikk SA...

 

EDIT: Du kunne latt være å ta han siste også hvis du hadde hatt noe å kaste, tror du kunne greid å snike deg forbi... Hvis ikke skulle du bare ha vært litt kjappere og kastet ham ut vinduet mens han sto der ;)

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Har kjøpe meg det her marklin z start sett nå, jeg kjøpte det største til 3200.kr, da sparer jeg penger siden ang for jeg får med 3 Z elektrisk penser for jeg får med 3 vanlige Z stoppbom og et stort dam lok og 5 gods vogner da. For nå er det tide på jeg får laget et marklin z anlegg da :dribble: :dribble:og noe av det her er med

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...