Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hobbyer trenger da ikke koste penger...? Koding er jo også være en hobby, det koster ikke noe særlig?

 

Edit: Jeg tar dette som et "ja, jeg kommer med et nytt album i nærmeste framtid".. Gleder meg.. :ohmy:

 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Trenger ikke commentary for at ikke skal være kjedelig, men da må man gjøre alt perfekt!

Selvfølgelig er det jo gøy med commentary, men hva skal man snakke om når man spiller Hitman…?

 

Finner på et manus i hodet. :)

 

 

Det var bedre ja. :)

Men hvis det er partnership du er ute etter kommer du nok aldri til å få til det med slike videoer. Det finnes tusenvis av sånne som deg.

 

Takk skal du ha. :)

Jeg kommer nok til å variere litt med hva jeg skal legge ut. Mulig jeg gjør et forsøk med commentary men aner ikke hva jeg skal si. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Bullshit som alle andre ;)

 

Eller.. De aller fleste har noe de ofte snakker om. Noen snakker om livet sitt og andre snakker bare om spillet de spiller osv og involverer subscriberne sine.

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du kan jo la dine subscribers komme med et tema du kan snakke om?

 

Nja, men da må det være et tema som ikke er irrelevant. ;)

 

 

Bullshit som alle andre ;)

 

Eller.. De aller fleste har noe de ofte snakker om. Noen snakker om livet sitt og andre snakker bare om spillet de spiller osv og involverer subscriberne sine.

 

Spillet ville jeg gått for, er ikke så veldig kult å høre om en som snakker om livet sitt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...