Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt for lett med Normal på Hitman så jeg kjører Hard denne gangen. :)

 

Da må du iallefall spille spillet som det skal spilles da og ikke rushe igjennom banene. Klare silent assassin på hver eneste bane. Jeg har gjort det selv, og det er faktisk krevende på normal etterhvert. ;)

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Du kaller det overpriset skrot, men mener at det yter og holder bedre enn en Windows-PC? Makes sense.. Blir i hvert fall en MacBook på meg neste gang.

 

Fikk kjøpt denne til 4000kr for ikke så lenge siden, meget fornøyd med den i forhold til pris!

Mener ingenting av hva som yter bedre enn det andre, bare at epleskrotten har det litt overpriset
Lenke til kommentar

Mener å ha lest nå nylig at Windows-maskiner faktisk er underpriset for tiden, ettersom forbrukeren forventer for mye til lav pris, selv om det er tydelig at forbrukere er villige til å betale "normal" pris for gode produkter. Teoretisk sett er det altså Apple som holder en normal pris. Men egentlig håpløst å diskutere noe sånt, agree to disagree, heheh!

 

Røverkjøp!

 

Synes absolutt ikke det var verst, nei! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Da må du iallefall spille spillet som det skal spilles da og ikke rushe igjennom banene. Klare silent assassin på hver eneste bane. Jeg har gjort det selv, og det er faktisk krevende på normal etterhvert. ;)

 

Er ikke rush denne gangen nei. :)

Har lagt ut video nå hvor jeg tok det veldig rolig med fiber-wiren min. :p

Lenke til kommentar

Pewdiepie er like morsom som meg nå... Ble plutselig kjedelig å se på videoene hans. Lag heller noe i Criken style :p

 

Han er dritkjedelig nå, han var mye bedre før når han nesten bare lagde slender og amnesia og slikt… (og happy wheels ofc) nå "masseproduserer" han jo videoer…

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Latterlig kjedelig med bare gameplay. Commentary!

 

Trenger ikke commentary for at ikke skal være kjedelig, men da må man gjøre alt perfekt!

Selvfølgelig er det jo gøy med commentary, men hva skal man snakke om når man spiller Hitman…?

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

@Randeboy

 

Tell me what you think:

 

 

 

 

Setter pris på all støtten jeg kan få om noen gidder å subescribe/"abonnere" på meg og like videoene mine. Er ikke desperat og tenker ikke særlig på det men greit å ha for Partnership i seneste fremtid. :)

 

Det var bedre ja. :)

Men hvis det er partnership du er ute etter kommer du nok aldri til å få til det med slike videoer. Det finnes tusenvis av sånne som deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...