Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Hvorfor gjør du det ikke ordentlig? Du kunne forgiftet maten, dopet eller maten han går og spiser på. Sprenge hans luksusbil med C4, Snipe han fra et vindu, kle deg ut som et dop-langer og tatt han med signature-kills og fått godt over 100.000 poeng.

Er jo det som er morsomt med spillet. :)

 

Du gjorde det alt for enkelt.

 

Nja, du har nok vell rett der... Men hvor i all verden finner du sniperen? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva må man gjøre for å bli white lista der?

Lage deg bruker på greyz.org, lag en ny tråd på forumet (skal inneholde ingame navn, TS navn og player ID).

Etter du har gjort det må du sende en link til det emnet til en admin slik at han kan whiteliste deg ;)

Du må også laste ned en mod for å spille på den serveren da det er en del ekstra ting der :)

Lenke til kommentar

Nja, du har nok vell rett der... Men hvor i all verden finner du sniperen? :hmm:

 

Den finner du opp i leiligheten til drugdealeren. Den har ikke supressor, så med en gang du skyter vil alt og alle komme etter deg, så da er det bare å gjemme seg. Min favoritt-måte å ta han på er å først gå å hente den giftige fisken, for så å gå opp og forgifte kokainen som ligger på bordet. Hjem deg i ene kassen opp der og når dealeren og han andre kommer opp vil han dø av giften. Drep dealeren og ta hans outfit. Da er det mye lettere å komme seg forbi politiet som står nedenfor trappen.

Husk å gjemme likene.

 

Hvis du gjør det slikt vil du få signature-kill i tillegg til silent assassin som vil gi deg max poeng. :)

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Er det noen sider som det er lett og få lastet ned kai's power goo em, det er bare sider som exe jeg må regjering for å få det ned. Og der ga jeg opp, hvis er en side som det er lett og laste ned uten for mye tull og tøys da fra siden. jeg har det programmet på originall cd men win7 tar det ikke mott :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Den finner du opp i leiligheten til drugdealeren. Den har ikke supressor, så med en gang du skyter vil alt og alle komme etter deg, så da er det bare å gjemme seg. Min favoritt-måte å ta han på er å først gå å hente den giftige fisken, for så å gå opp og forgifte kokainen som ligger på bordet. Hjem deg i ene kassen opp der og når dealeren og han andre kommer opp vil han dø av giften. Drep dealeren og ta hans outfit. Da er det mye lettere å komme seg forbi politiet som står nedenfor trappen.

Husk å gjemme likene.

 

Hvis du gjør det slikt vil du få signature-kill i tillegg til silent assassin som vil gi deg max poeng. :)

 

Får vell prøve det en gang, er ikke så sikker på at jeg får det til med det første ettersom at jeg suger sinnsykt i Hitman: Absolution... Men ellers var videoen brukbar, right? :wee:

 

Kan klokke høyere.. er kjølingen som sa stopp :p

 

Javell ja. Har H100 jeg med AF vifter. :3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Japp, bra bilde osv. :)

Det kommer seg etterhvert. Men tro meg, det kommer noen morsomme oppdrag etterhvert! Et tips er å se i menyen i oppdragene, for der ser du alle Signature-kills du kan utføre.

 

Takk skal du ha. :)

Det gjør det nok, er nok bare første gangen som er værst også blir det lettere for da vet man hva man skal gjøre. Øvelse gjør mester. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...