Rolf_X Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Virka nesten sånn da Hehe... må jo "kødde" litt med dere vettu . Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Nå er vel dubstep noe ræl å høre på i utgangspunktet, så jeg skjønner deg godt. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Kan anbefalle "The Protomen" . Meget bra musikk og kanskje ikke noe alle har hørt om før Listen and enjoy PPL Endret 8. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 The Fall of Troy - Doppelganger albumet Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 takk, skal høre gjennom det meste som er av de 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 fortsatt ingen som har noen motiverende sanger? litt kjett å høre på dubstep samtidig som man rydder på et satans varm og trangt rom. Har du hørt på Philter før? Han er en Norsk Electronic artist: Ligner litt på Dubstep Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Kan de fortelle meg hva kvoten er? Tror ikke jeg leste noe om kvoter i reglemanget. &--#62;.&--#62; Hehe! Var bare en liten spøk.. ^^ Vi har noen milliarder smileys på lager og nye produseres hele tiden. Men, vi fjerner dog poster som består av bare en eller flere smiley(-er), da det er å regne som «korte unødvendige innlegg». (Jarmo plukker ut de han ønsker å bruke selv hjemme ved kjøkkenbordet, så legges resten i resirkuleringskassen) Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 God kveld, Dubstep er vel ikke all verden å høre på nei men alle har heldigvis ikke samme smak 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) (Jarmo plukker ut de han ønsker å bruke selv hjemme ved kjøkkenbordet, så legges resten i resirkuleringskassen)Jeg har gått tom for smilyer, og Coop har stengt nå. Så hvis du har noen til overs kan du legge noen i PM-boksen min. God kveld, Dubstep er vel ikke all verden å høre på nei men alle har heldigvis ikke samme smak Har du fått premien din i posten? Endret 8. september 2012 av Maximalyd 1 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg har gått tom for smilyer, og Coop har stengt nå. Så hvis du har noen til overs kan du legge noen i PM-boksen min. Du får spørre han her: http://www.facebook.com/pages/Smileys-Recycling-Resale/201607013234430 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 God kveld, Dubstep er vel ikke all verden å høre på nei men alle har heldigvis ikke samme smak Ja... er heller ingen "fan" av dubstep. Eneste jeg takler er The Protomen, men det er jo heller ikke dubstep, men rock/tech, men bra laget . Er volumet høyt når vi spiller såpass at inholdet i spritflasker "danser" og forsterker "kutter" ... snuten burde høre oss siden vi ikke er så langt fra dem Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Der minte du meg på noe Knut,har ikke sjekket postkassen i dag,skal sjekke nå..snart tibake. 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hehe... jeg er også en som sjelden sjekker eposter og postkaser . Har jo nå boota opp TF primen min. Glemte den igjen hos noen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Noen som vet om et sted jeg kan skaffe meg Photoshop billig? Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Det er jo også det jeg gjør, fått gjort litt idag, men idag var det mest små pirk og litt finpuss på 2 av veggene, før vi begynner på 4 veggen. Godt at dere har fått gjort noe da, og ikke bare klødd dere i hodet. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Nei da,ingen premie i posten i dag heller Knut,sikker på du har sendt den? Ikke sant Rolf,blir bare deprimert av posten allikevel...er som regel regninger som ligger å venter på en Endret 8. september 2012 av assap2 Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 godt og se dere her inne Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Velkommen Ultimate. Synd du ikke var klar over at vi "gjemte" oss her før i kveld 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Nei da,ingen premie i posten i dag heller Knut,sikker på du har sendt den? Javisst har jeg sendt den. Når forslaget ditt på låta mi blei godtatt, sendte jeg premien med en gang. Hmmm.....du får kreve erstatning fra Telenor, for det må være dem som har somla vekk premien. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå