sj3f Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 230V? Er du klar over hvor mye det er? Jeg regner med at du mente 1.230V i såfall. Glimrende at den ligger under 70C. Lol, ja. Har du det ja? Følte bare for å plage deg litt nå ettersom at du var så jævlig afk-hore @ Steam i hele kveld. Jeg tror ikke du har vurdert det noe særlig egentlig. Hadde du det, hadde du mast på meg om å klokke eller benyttet OC Gene elns som det heter på det hk du har. Selvfølgelig mener han 1.230V. Tror nok han er klar over hvor mye 230V er... Slapp av, jeg skal gjøre det jeg, men jeg har ikke hatt tid til å sette meg inn i det heller + jeg har ikke følt jeg har noe særlig brukt for det. Jeg kommenterte bare at det var greit å vite hvis jeg skulle gjøre det Forresten var det du som bare stakk fra Steam Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Hvorfor i helvette fortsetter Aero i windows å slå seg av? Det er fryktelig frustrende, for skjer det ingame hopper den til skrivebordet.... Det har ikke jeg, men når jeg tabber ut og inn mange ganger i BF3 så til slutt så endrer den til standard windows så jeg må slå på aero igjen. Sjef: Om du har SB/IB så er det bare å endre multiplier og volt, ingenting å sette seg inn i, det er fryktelig mye enklere enn før, men om du har noe annet så må du gjøre litt mer jobb. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Sjef: Om du har SB/IB så er det bare å endre multiplier og volt, ingenting å sette seg inn i, det er fryktelig mye enklere enn før, men om du har noe annet så må du gjøre litt mer jobb. Ja, men har likevell ikke tatt meg tid til det, får se neste helg om jeg får øket litt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Morsomt, jeg trodde prosessorren som krasjet, men det var vist Hitman: Absolution som gjorde det.. XD Hitman: Absolution er btw et flott spill, men bare på den grafiske fronten, ellers suger den ræva. Endret 13. januar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Det har ikke jeg, men når jeg tabber ut og inn mange ganger i BF3 så til slutt så endrer den til standard windows så jeg må slå på aero igjen. Så enten må man deaktivere det permanent, eller bare leve med det? o.O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Chilzone, er det slik at når du swaper over til skrivebordet fra f.eks BF3 så skjer det? Da har jeg samme problemet, men bare dersom jeg gjør det minst 5 - 10 ganger.. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Morsomt, jeg trodde prosessorren som krasjet, men det var vist Hitman: Absolution som gjorde det.. XD Hitman: Absolution er btw et flott spill, men bare på den grafiske fronten, ellers suger den ræva. Grafisk og ellers! Kom på at jeg egentlig elsker Absolution, så tok årets første runde idag. Det eneste som plager meg er at det er en smule urealistisk når det kommer til Disguises og slikt. Så jævlig lett å bli oppdaga! Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Chilzone, er det slik at når du swaper over til skrivebordet fra f.eks BF3 så skjer det? Da har jeg samme problemet, men bare dersom jeg gjør det minst 5 - 10 ganger.. Spiller ingen rolle hvilken tittel. Det skjer også når jeg surfer, skyper, youtuber etc. -.-" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Spiller ingen rolle hvilken tittel. Det skjer også når jeg surfer, skyper, youtuber etc. -.-" The fuck... Grafisk og ellers! Kom på at jeg egentlig elsker Absolution, så tok årets første runde idag. Det eneste som plager meg er at det er en smule urealistisk når det kommer til Disguises og slikt. Så jævlig lett å bli oppdaga! Heldig at du liker det spillet, jeg mener det var bortkastet penger da de har ødelagt en så bra serie med et så dårlig spill. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Hitman ble ødelagt etter spill nr 2 i serien. Det første var elsk, resten er søppel. Som alle andre oppfølgere Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Heldig at du liker det spillet, jeg mener det var bortkastet penger da de har ødelagt en så bra serie med et så dårlig spill. Ja,det det føles ikke helst "Hitman", men jeg er glad de prøvde noe nytt! Jeg fikk spillet gratis så ikke noe bortkasta her Endret 13. januar 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Hitman ble ødelagt etter spill nr 2 i serien. Det første var elsk, resten er søppel. Som alle andre oppfølgere Jeg synes de fleste spillene i serien før Absolution var bra, men der er det med smak og behag. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Så enten må man deaktivere det permanent, eller bare leve med det? o.O Tja? Hos meg så er det som sagt lenger opp her at det skjer når man tabber ut mye hos meg, da må jeg også opp med task manager for å komme meg til skrivebordet, ihvertfall når det gjelder bf3 veit ikke med andre spill for jeg spiller egentlig bare bf3, men det klikker aldri random. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Tja? Hos meg så er det som sagt lenger opp her at det skjer når man tabber ut mye hos meg, da må jeg også opp med task manager for å komme meg til skrivebordet, ihvertfall når det gjelder bf3 veit ikke med andre spill for jeg spiller egentlig bare bf3, men det klikker aldri random. Tror det blir Windows 95 layout framover Edit: Slik ble det Edit 2: Legg merke til den fantastiske døgnrytmen til kompisen min på Skype Endret 13. januar 2013 av ChillZoNe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Tror det blir Windows 95 layout framover Edit: Slik ble det Edit 2: Legg merke til den fantastiske døgnrytmen til kompisen min på Skype Hvor mange skjermer er det du bruker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 Bare 2. Nice, tenker selv å kjøpe en til 7970 for crossfire, og kanskje ha en skjerm til. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Nice, tenker selv å kjøpe en til 7970 for crossfire, og kanskje ha en skjerm til. Spiller bare på en, med et stykk 670. SLI og CFX er bare kaos og mareritt uansett.... Siberia 2V headsettet tåler bank. kastet den 3 ganger i tastaturet istad, Eneste som skjedde var noen sprekker og lit sånn... o.O @mighty: Har jeg deg ikke på skype? o.O Titter etter deg, og finner deg ikke. Men mener jeg har deg der? Endret 13. januar 2013 av ChillZoNe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 @mighty: Har jeg deg ikke på skype? o.O Titter etter deg, og finner deg ikke. Men mener jeg har deg der? Jo, jeg ligger bare under mitt ekte navn, se etter Mansoor. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 13. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) God morgen! Hadde noen fantastiske runder BF3 med Mighty i natt. Kan virkelig anbefale folk å joine! Endret 13. januar 2013 av ChillZoNe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå