Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Mighty, trenger du fremdeles hjelp til OC?

 

Har den på 4.3 nå, har ikke hatt noen krasjer, men har fått advarsler, og feil meldinger (ikke på denne volten).

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har den på 4.3 nå, har ikke hatt noen krasjer, men har fått advarsler, og feil meldinger (ikke på denne volten).

 

Hvor mye volt mater du den med? Forresten, har du sett den nye videoen jeg la ut?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvor mye volt mater du den med? Forresten, har du sett den nye videoen jeg la ut?

 

Den ligger på rundt 230. Så den første.

 

 

Hvor mange grader…? Idle og load

 

Den har holdt seg ganske stabilt under 70 så det er iallefall bra! :)

Lenke til kommentar

Ja, det er på 100%, den klarer å holde seg stabilt under 70.

 

La den gå en del timer også skrur du den opp til 4,4-4,5GHz, la den gå en del timer om den ikke krasjer, om den da klarer seg mange timer uten feil, error eller får bluescreen whatever, så kan du skru ned volten litt etter litt om du vil gjøre det, men kan jo skru opp litt på GHz på den volten du er på nå, feiler den og du er fornøyd med 4,3 så er det jo bare å skru ned igjen.

 

Så nettop filmen "Taken", den var jo nice den, kul film.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

La den gå en del timer også skrur du den opp til 4,4-4,5GHz, la den gå en del timer om den ikke krasjer, om den da klarer seg mange timer uten feil, error eller får bluescreen whatever, så kan du skru ned volten litt etter litt om du vil gjøre det, men kan jo skru opp litt på GHz på den volten du er på nå, feiler den og du er fornøyd med 4,3 så er det jo bare å skru ned igjen.

 

Tror jeg holder meg på 4,3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg har ikke sett den.

 

Her, kompis :):

 

 

 

 

 

 

Gi meg feedback. Tok meg 5 retries for å få det så "perfekt". Var så jævlig rusten i begynnelsen at det var skummelt. :p

 

Den ligger på rundt 230. Så den første.

 

230V? Er du klar over hvor mye det er? Jeg regner med at du mente 1.230V i såfall.

Glimrende at den ligger under 70C.

 

 

Er det på 100 % load, Mighty?

 

Lol, ja.

 

 

Greit å vite. Har vurdert å sette opp hastigheten litt, selv

Har H100i, og den yter omtrent likt med D14.

 

Har du det ja? Følte bare for å plage deg litt nå ettersom at du var så jævlig afk-hore @ Steam i hele kveld.

Jeg tror ikke du har vurdert det noe særlig egentlig. Hadde du det, hadde du mast på meg om å klokke eller benyttet OC Gene elns som det heter på det hk du har.

 

Tar kvelden nå ettersom jeg skal i kirka i morgen pga. konf-skjit. Snakkes tidlig på morgenkvisten før jeg drar. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

230V? Er du klar over hvor mye det er? Jeg regner med at du mente 1.230V i såfall.

Glimrende at den ligger under 70C.

drar. :)

 

Selvfølgelig var det 1.230... :w00t:

 

Hvorfor i helvette fortsetter Aero i windows å slå seg av? Det er fryktelig frustrende, for skjer det ingame hopper den til skrivebordet....

 

Kan jo være at det er overklokingen som gjør det.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Selvfølgelig var det 1.230... :w00t:

 

 

 

Kan jo være at det er overklokingen som gjør det.

 

Alltid vært sånn, men nå begynner jeg å bli skikkelig lei.

 

Kan være spillet som endrer det, eller at Windows disabler det for å få mer ressurser til det du holder på med.

 

Spiller ingen rolle hvilke spill, og jeg har da mere enn nok resurser til å dra windows + et spill...

 

Blir fryktelig irritert....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...