Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

er -15 ute her :p. Klarer ikke å få det varmere på rommet enn 19 grader selv med varmeovn på maks gitt. Jeg har blitt vant til det nå så jeg klarer meg med med den temp.

 

19 på min termostat er jævlig kaldt... Må ha minst 21 for at jeg skal klare meg. Kan være termostaten tar feil ettersom at den er elektronisk og ikke funker så jævlig bra.

Lenke til kommentar

19 på min termostat er jævlig kaldt... Må ha minst 21 for at jeg skal klare meg. Kan være termostaten tar feil ettersom at den er elektronisk og ikke funker så jævlig bra.

 

Jeg har termometer inne på rommet. Jeg er muligens en smule "herda". Gikk ute med shorts i 5 grader og t skjorte. Har fått kommentarer på bekledningen min til tider :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

GTX 790

 

For et "navn", sjunitti. 690 var bedre.

 

 

Jeg har termometer inne på rommet. Jeg er muligens en smule "herda". Gikk ute med shorts i 5 grader og t skjorte. Har fått kommentarer på bekledningen min til tider :p

 

Haha, du er gal, Rolf! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvis du klokker i bios så "aktiveres" den jo av seg selv når du slår på maskina, trykker du save&exit så er det ikke noe mer å tenke på så lenge det er lagret.

 

Det er jo der problemet ligger; jeg trykker save and exit, men for en eller annen grunn vil ikke multiplieren forandre seg når oppstarten skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...