Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Vapor X er et supert kort, men feil farge på PCB'en, som du ser så passer ikke grønt/blått i min pc :p

Helt sant. Liker ikke særlig fargen selv men gidder ikke å care særlig heller.

Skal sleeve PC'en helt glo-rød eller skikkelig blå så tror jeg den hvite-fargen vil forsvinne (håper jeg). :p

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

700 tenker du? Får håpe det kommer noen skikkelige råtasser som 690 i år også

Ja, men jeg går nok for 7970 referanse kort :p

Helt sant. Liker ikke særlig fargen selv men gidder ikke å care særlig heller.

Skal sleeve PC'en helt glo-rød eller skikkelig blå så tror jeg den hvite-fargen vil forsvinne (håper jeg). :p

Hvis du ikke bryr deg så mye om dataen innvendig, hvorfor sleeve? :p Blir jo alltid bedre med sleeving utseende messig, du burde sleeve extension cables,ikke selve PSU'en ;) Da kan du ta med deg arbeidet ditt videre til neste dataer Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvis du ikke bryr deg så mye om dataen innvendig, hvorfor sleeve? :p Blir jo alltid bedre med sleeving utseende messig, du burde sleeve extension cables,ikke selve PSU'en ;) Da kan du ta med deg arbeidet ditt videre til neste dataer

Jeg bryr meg selvfølgelig men det er bare nå at jeg ikke orker å åpne og stusse når det uansett ikke er så lenge til jeg skal oppgradere og må fjerne alt. :)

Jeg skal kjøpe sleeving-kabler til PSU'en slik at den blir enda mer "daili" enn noen gang. Skifte lys framme til blått slik at den matcher tastaturet og musen. Får vurdere vannkjøling som deg i fremtiden men nå holder en lusen h100 for meg. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Åja, skjønner det at du ikke gidder å pusse på dataen nå før du skal oppgradere :p du ser jo i bunnen av min pc ;)

MalV0.jpg

Hehe. :)

Men den lille haugen der blir jo dekket av "kabinett-sidepanelet"?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Er et komfortabelt headset det ja. Jeg kjøpte et på tilbud for et lite år siden, men jeg sendte det i retur. Det har ikke noen form for EQ og mikrofonen er så som så. Jeg betalte 800 kr og da klarte ikke headsettet å forsvare prisen. For godt over 1000 kr får man mye mere for pengene ved å velge noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...