Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du tenkt over at jeg selger xboxen for rundt 1,6-1,8k med tilbehør? Nei.

For de pengene kan jeg kjøpe meg en Hauppauge HD PVR 2 Gaming Edition for 1349,- kr hos komplett elns.

Jo, at du skulle xboxen var jeg klar over, men har du tenkt å bruke nesten alle på en hd pvr? Vertfall en så dyr en… Skal du begynne å spille mye på konsoll isåfall…?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvordan skal jeg få en så lav volt når den krasjer bare jeg har den på 300? Er det noe jeg må forandre i BIOS for at den skal kunne klare å kjøre under 300 med en 4.3 f.eks?

Klarer du ikke å bootet opp med 1.235V på 4,0 GHz kan du glemme det Chillzone skrev med 1.170V på 4,3 GHz. Det kan være du er litt uheldig med chipen din forresten eller for mye termisk pasta som meg0709 skrev tidligere.

Kjører 1.170V på 4.3Ghz. Så kromskallen glemte nok å ta i betrakning at han har første gen i5 og at IB ikke liker høy volt. Og jo.. Alle CPUer er forskjelllig Ang multiplieren aner jeg ikke....

Hvorfor svarte du ikke på det jeg skrev tidligere idag mighty?

Nei. Han klarte ikke en gang å få bootet PC'en opp på en klokk på 4 GHz med 1.235V. 1.170V høres ekstremt lite ut hvis han skal klokke seg på 4,3 GHz og ikke engang klarer å få bootet på 1.235V med en lavere klokk. Ser du poenget nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jo, at du skulle xboxen var jeg klar over, men har du tenkt å bruke nesten alle på en hd pvr? Vertfall en så dyr en… Skal du begynne å spille mye på konsoll isåfall…?

Synes du 1,3k er mye? Det synes ikke jeg når jeg tar til betraktning hvis jeg blir kvitt Xboxen for en litt høyere sum. Da kan jeg værtfall gjøre noe nyttig med den enn bare at Xbox'en står under pulten min bak meg og tar beinplass. Forresten, jeg kommer ikke til å bare spille konsoll dersom jeg får meg en, PC er fortsatt my one and only, lol.

Lenke til kommentar

Synes du 1,3k er mye? Det synes ikke jeg når jeg tar til betraktning hvis jeg blir kvitt Xboxen for en litt høyere sum. Da kan jeg værtfall gjøre noe nyttig med den enn bare at Xbox'en står under pulten min bak meg og tar beinplass. Forresten, jeg kommer ikke til å bare spille konsoll dersom jeg får meg en, PC er fortsatt my one and only, lol.

Jaja, du har sikkert rett. Får bare håpe du får solgt den da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...