Pms1 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Nå har vi 1001 Kjip lørdag dette her syns jeg. Neste blir bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Tråden begynner vist å gå saktere nå ja.. Vel, vel.. Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg liker virkelig EA support, fikser alt jeg spør om på få minutter. Tråden begynner vist å gå saktere nå ja.. Vel, vel.. Hva forventer du på en Lørdag? Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Tar seg nok opp igjen skal du se Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hmm... sitter å prøver å tømme en rødvinsdunke til en kamerat... rettere sagt begge to proøver før vi drar på byen . Er jo ikke rart det er rolig her nå på kvelden. Det er tross alt lørdag og folk tar seg gjerne en tår eller 5 . Så da er jo ikke ett forum førsteplassen man besøker Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg kan ikke si at jeg hadde sittet her hele lørdagen hvis jeg hadde hatt ett sosialt liv. 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Jeg har ett sosialt liv og kommer til å hate meg selv i morgen . Glad jeg ikke har skole før på tirsdag . Vi får vel snart komme til bunns av denne dunken Edit: Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt er her er at PCen min blur brukty på vorset Endret 8. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Jeg kan ikke si at jeg hadde sittet her hele lørdagen hvis jeg hadde hatt ett sosialt liv. Kan godt innrømme at jeg ikke har et særlig sosialt liv liksom. Men der er vi jo forskjellig! Tar seg nok opp igjen skal du se Håper på det! Endret 8. september 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 er det noen som har motiverende sanger i en og lang playlist på youtube? skal rydde rommet trene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Jeg liker virkelig EA support, fikser alt jeg spør om på få minutter. Har du kommet det gjennom til Live support? Har ikke klart å komme med på det på en stund.. Har lyst til å ligge BF2 på Steam.. Endret 8. september 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Hurr di dumm... Jeg tror jeg llogger ut av dceenn e kontoen for noen "dumheter" dukker opp. Dere får ha en meget g od kveld Edit: vi klarte å "overopphete" forsterkeren... lukte litt varmt i rommet... så den må kjøle seg ned gitt . Vi hadde så høyt at ting i hyller "dansa" Endret 8. september 2012 av Rolf_X 1 Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Har du kommet det gjennom til Live support? Har ikke klart å komme med på det på en stund.. Har lyst til å ligge BF2 på Steam.. Tok rundt 10 min å få fikset problemet mitt. Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Og Rolf fyllesnakker ja, not good. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) fyllesnakker.... nå har jeg hørt den også . Greit at jeg har tatt noen pils, men er ikke full The Protomen på VORS... digg musikk å høre til tider. Endret 8. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Virka nesten sånn da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Noen som har musikk som er bra når man har litt hodepine? Tenker på Post-rock eller noe lignende... Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Knife Party - Bonfire. Neida.. sangen til Knut kan jo hjelpe. Endret 8. september 2012 av iGlenn 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 De/dere skal ikke fryse mer iallefall Har jobb og jøre da. Håper at du får gjort noe, og at du ikke må stoppe hele tiden. Pga de skal se ting på tv Greia var jo at det var forsåvidt seint når vi kom fram og jeg gidder ikke stå der aleine når hus eier skal ligge å dra seg på sofaen. Er på siste og verste veggen nå så. Såpass ja, huseier gidder ikke å vær med. Det er ikke bra, skal ikke stå alene med slike ting. Tror jeg hadde gitt F, frem til han fikk fingen ut, og ble med. Det er jo også det jeg gjør, fått gjort litt idag, men idag var det mest små pirk og litt finpuss på 2 av veggene, før vi begynner på 4 veggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Knife Party - Bonfire. Neida.. sangen til Knut kan jo hjelpe. Hihi, okei da skal jeg høre på det! ^^ Edit: Har forresten noen sett noe til Troll i tråden? Må si jeg har sett forbløffende få! Endret 8. september 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) fortsatt ingen som har noen motiverende sanger? litt kjett å høre på dubstep samtidig som man rydder på et satans varm og trangt rom. Endret 8. september 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå