Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The last airbender, Naruto, One Piece og Bleach, men sistnevnte er sånn passe bra...

itblekka.no seems to be down , så ja, itblekka er ikkje oppe og går...

The last airbender er ikke anime, men en amerikansk tegneserie ;) Men anyways, sett hele serien og legend of korra (neste gen avatar) ca 15 ganer

Og one piece samlinga inkludert naruto er allerede i nedlastinga.

Ig har bleach, men ikke sett den ennå :p

Lenke til kommentar

The last airbender er ikke anime, men en amerikansk tegneserie ;) Men anyways, sett hele serien og legend of korra (neste gen avatar) ca 15 ganer

Og one piece samlinga inkludert naruto er allerede i nedlastinga.

Ig har bleach, men ikke sett den ennå :p

Hmm, ja det er ikkje så veldig mange gode anime som eg veit om...

Ja, det kan hende The last airbender ikkje vert rekna som anime, men eindel meiner at det ligg i underkategori for "American anime"... men då eg ikkje er noko ekspert på dette, så skal eg ikkje gå inn i noko diskusjon om det :)

Fullmetal Alchemist: Brotherhood?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

God dag alle sammen! :)

Slettet videoen jeg la ut i går og lager en ny en. Merkelig at den begynte å hakke noe sinnsykt, det gjorde den værtfall ikke i går...

Lenke til kommentar

Ser ikke helt vitsen å bruke så mye penger på SSD når det bare er snakk om tid, dersom jeg skal ha en SSD på 500GB/1TB vil jeg at ytelsen skal opp og.

Det er rundt 75% raskere loading.Vel verdt 600 spenn for min del...

Si meg, hvilke andre måter kan man merke ytelsen i praksis? Du skal ha ytelsen opp, men tviler sterkt på at du ville merket stor forskjell fra dagens SSDer og de som kommer om 3 år. Hvertfall om du holder deg unna syntetiske tester.

Respons og reaksjon i windows? Det er også vel verdt summen sin. Det skjer faktisk noe når jeg trykker på windows tasten og søker. Det er ikke tilfellet med snurredisk, det tar evigheter å søke opp noe....

Det kan nesten sammenlignes med narkotika. Man vet ikke hvor godt det er før man har prøvd. :)

(Det er aldeles ingen oppfordring til å prøve narko - var bare for å sette ting i kontrast :) )

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...