Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice vid, ga den en tommel opp :thumbup: Kan du legge ut andre videoer også, som f.eks. BF3/CS/Hitman, altså litt nyere spill? :innocent:

Sånn btw, Haswell får 1150 Socket, så med det betyr nok at det kommer et lass med nye HK. Får håpe på et M-Power II da ;)

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nice vid, ga den en tommel opp :thumbup: Kan du legge ut andre videoer også, som f.eks. BF3/CS/Hitman, altså litt nyere spill? :innocent:

Hehe, takker så mye! :D

Dette var egentlig bare en liten test men skal selvfølgelig gjøre videoer av nyere spill. Kanskje du og jeg kan gjøre BF3 CO-OP elns når du får deg det? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Da har man bygd PC til minstemann i familien. Ble Hyper 412S på meg og TX3 på broren min da bakplaten til 412S ikke passet på HAF 932 Advanced. Skulle også hatt en forlengerledning på 8 pin til CPU da den må gå på framsida av hk :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Det er jo bare å kjøpe en forlenger, men slike kabinett produsenter burde lagt ved en forlenger.

Han bryr seg heldigvis like lite om utseende inni PC_en som meg. Så det driter jeg rett og slett i å kjøpe.
Lenke til kommentar

Heheh, 32GB tar nok en hel dag å laste ned på mitt nett, får vente til det er oppgradert.

Er battlefield 3 verdt å putte på SSD? Trenger den farten eller er det nokså likt på både HDD og SSD? Sånn i forhold til loading…

Den er helt enorm! Er vel overkant av 1 minutts loading på større map med HDD. Tar ca 15 sec med SSD.

Den kan pauses, ta det om natta. Dessuten behøver du ikke å laste ned expansions du ikke trenger. (Armored kill f.eks)

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nice, ta gjerne screenshot av settings slik at jeg også kan prøve :D Hvor stor ble filene btw?

Den er helt enorm! Er vel overkant av 1 minutts loading på større map med HDD. Tar ca 15 sec med SSD.

Den kan pauses, ta det om natta. Dessuten behøver du ikke å laste ned expansions du ikke trenger. (Armored kill f.eks)

Ser ikke helt vitsen å bruke så mye penger på SSD når det bare er snakk om tid, dersom jeg skal ha en SSD på 500GB/1TB vil jeg at ytelsen skal opp og.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...