Lami Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Det er vel alle klarover? Just sayin'. Du! Dxtory er helt magisk! Fikk det til idag etter at jeg tweaket litt. Tror jeg aldri har hatt et så bra recordings program, thanks a bunch! Flott å høre, bare hyggelig Du har fullversjonen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Flott å høre, bare hyggelig Du har fullversjonen? Synes det var verdt pengene så ja. Her har jeg en video hvor jeg brukte Dxtory, se hvor pent det ble! http://www.youtube.com/watch?v=gAdo9JGIqis Endret 10. januar 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Nice vid, ga den en tommel opp Kan du legge ut andre videoer også, som f.eks. BF3/CS/Hitman, altså litt nyere spill? Sånn btw, Haswell får 1150 Socket, så med det betyr nok at det kommer et lass med nye HK. Får håpe på et M-Power II da Endret 10. januar 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Nice vid, ga den en tommel opp Kan du legge ut andre videoer også, som f.eks. BF3/CS/Hitman, altså litt nyere spill? Hehe, takker så mye! Dette var egentlig bare en liten test men skal selvfølgelig gjøre videoer av nyere spill. Kanskje du og jeg kan gjøre BF3 CO-OP elns når du får deg det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Tar kvelden nå jeg. God natt alle sammen! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 You Wanted the Best, You Got the Best! http://www.youtube.com/watch?v=2Hgz-q76KtQ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Da har man bygd PC til minstemann i familien. Ble Hyper 412S på meg og TX3 på broren min da bakplaten til 412S ikke passet på HAF 932 Advanced. Skulle også hatt en forlengerledning på 8 pin til CPU da den må gå på framsida av hk :/ Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Hehe, takker så mye! Dette var egentlig bare en liten test men skal selvfølgelig gjøre videoer av nyere spill. Kanskje du og jeg kan gjøre BF3 CO-OP elns når du får deg det? Selvfølgelig Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Det er jo bare å kjøpe en forlenger, men slike kabinett produsenter burde lagt ved en forlenger. Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Selvfølgelig Har en Bf3 konto som kan lånes ut PM! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Det er jo bare å kjøpe en forlenger, men slike kabinett produsenter burde lagt ved en forlenger. Han bryr seg heldigvis like lite om utseende inni PC_en som meg. Så det driter jeg rett og slett i å kjøpe. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Har en Bf3 konto som kan lånes ut PM! Trenger vel selve spillet gjør jeg ikke...? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Er noen hard rockere her da? Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Trenger vel selve spillet gjør jeg ikke...? Det laster du jo ned fra Origin... Det er en Premium konto så er på 32.5 GB Er noen hard rockere her da? Tjaaaah. Hører mye på Slayer. Anthrax, Sabaton, Manowar etc Endret 10. januar 2013 av ChillZoNe Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Heheh, 32GB tar nok en hel dag å laste ned på mitt nett, får vente til det er oppgradert. Er battlefield 3 verdt å putte på SSD? Trenger den farten eller er det nokså likt på både HDD og SSD? Sånn i forhold til loading… Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Heheh, 32GB tar nok en hel dag å laste ned på mitt nett, får vente til det er oppgradert. Er battlefield 3 verdt å putte på SSD? Trenger den farten eller er det nokså likt på både HDD og SSD? Sånn i forhold til loading… Den er helt enorm! Er vel overkant av 1 minutts loading på større map med HDD. Tar ca 15 sec med SSD. Den kan pauses, ta det om natta. Dessuten behøver du ikke å laste ned expansions du ikke trenger. (Armored kill f.eks) Endret 10. januar 2013 av ChillZoNe Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Den er helt enorm! Er vel overkant av 1 minutts loading på større map med HDD. Tar ca 15 sec med SSD. Da lurer jeg på hvilken hdd du har og om den er ifra dette århundre. Endret 11. januar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 11. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 Da lurer jeg på hvilken hdd du har og om den er ifra dette århundre. Westen Digital Black som nevnt i signaturen min. Bestilte den sommeren 2012. Trykk på "join server" og ta tiden fra du trykker til du er inne på serveren. Så gjør du det samme med en SSD... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) En liten test fra meg. http://www.youtube.com/watch?v=gAdo9JGIqis&feature=youtu.be Nice, ta gjerne screenshot av settings slik at jeg også kan prøve Hvor stor ble filene btw? Den er helt enorm! Er vel overkant av 1 minutts loading på større map med HDD. Tar ca 15 sec med SSD. Den kan pauses, ta det om natta. Dessuten behøver du ikke å laste ned expansions du ikke trenger. (Armored kill f.eks) Ser ikke helt vitsen å bruke så mye penger på SSD når det bare er snakk om tid, dersom jeg skal ha en SSD på 500GB/1TB vil jeg at ytelsen skal opp og. Endret 11. januar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 11. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2013 Kan jo ikke akkurat kalle ytelsen på en ssd idag dårlig, du sitter jo ifra før med en eller flere disker som yter mye mye mindre enn en ssd som også til gjengjeld er mye større enn det vanlig folk kjøper av ssd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå