meg0709 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Hva med å bare kjøpe seg en egen ruter? Endret 8. januar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Valve partner Xi3's 'Steam Box' codenamed Piston, early specs detailed at CES http://www.polygon.com/2013/1/7/3849284/piston-valve-steam-box-xi3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Det var jævelig digg med Privat server på DayZ! Får vel spille mere i morgen. Fikk du til noe mer etter jeg stakk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Får vel spille mere i morgen. Fikk du til noe mer etter jeg stakk? Det får vi, og nei, jeg ble drept nesten like etter du stakk... En som lurte meg til seg ved å si at han hadde brukket et bein... -.- Jeg vil ha hevn! Edit: Husk nicket Brian, han skal jeg drepe, som faen! Endret 8. januar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Den nye lakris super mix fra brynna er good salt lakris og pepper lakris hum deilig da Endret 8. januar 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Det får vi, og nei, jeg ble drept nesten like etter du stakk... En som lurte meg til seg ved å si at han hadde brukket et bein... -.- Jeg vil ha hevn! Edit: Husk nicket Brian, han skal jeg drepe, som faen! I morgen er du død Brian. PS: Ikke vær dum og gå på det eldste trikset DayZ igjen Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Hvilken server loker dere på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 I morgen er du død Brian. PS: Ikke vær dum og gå på det eldste trikset DayZ igjen Hehe, vel nå traff jeg på noen kule folk med nick "Hero" som har hjulpet meg en del! ^^ Hvilken server loker dere på? Serveren heter GreyZ og det er whitelist, spør Marius i morgen så kan han hjelpe deg dersom du vil spille på serveren. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Ok, tar det til helgen Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Noen som har forslag til hva jeg kan lage i sløyd-prosjekt?! Har et halvt år på meg og trenger god karakter… Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Er ikke det litt for enkelt…? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Mornings Da har 1tb spinpoint F3 disken tatt kvelden (eller noe av den) Så må ta backup av den når jeg får 3tb disken min om 1-2 dager. For så å sende den inn til komplett. Endret 9. januar 2013 av Pargadox Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Er ikke det litt for enkelt…? Er faktisk ganske vanskelig Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Noen som har forslag til hva jeg kan lage i sløyd-prosjekt?! Har et halvt år på meg og trenger god karakter… Vinskap er også et kult prosjekt, om du har tid. Om du har tilgang til plexiglass til dør osv kan det bli rimelig bra! Forsøkte det selv når jeg hadde sløyd, men hadde ikke sjanse til å bli ferdig på 6 måneder, sannsynligvis litt min feil og, heheh.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Noen som vet om det går å kopiere navnet på mange mapper samtidig i FileZilla? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Hva skole dere går dere på da, alle her er ferdig med 7-8-9 klasse vell ? Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Tviler sterkt på at det er noen fra barneskolen her, men ungdomsskoleelever finner du nok. Endret 9. januar 2013 av 10minutemail Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Tror det er flere i 8-9 klasse her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå