w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) God morgen, hva har kommet i posten nå da joking? Endret 7. januar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 God morgen, hva har kommet i posten nå da joking? Er Epson WorkForce WF-2530WF http://www.epson.co.uk/gb/en/viewcon/corporatesite/products/mainunits/overview/11988 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Kom den så raskt i posten? Tar alltid 3-4 dager med Posten og 2 dager med tollpost for meg Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Nei pakken kom om lørdagen trur jeg, husker ikke 100% så jeg hentet den i dag isteden. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Åhh... Trodde du bestilte fredagen/lørdagen? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Er den project shield noe og kjøpe ? http://shield.nvidia.com/ Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 For de som fortsatt påstår at det jeg postet om radioamatør kurset, er reklame. Så jeg fått vite av admin, at det er det ikke. Siden jeg ikke på noen måte, har tilknyttning til det. Så blir det sett på informasjon, og ikke reklame. Da regner jeg med, at vi alle er enige, og ferdige med saken 3 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Er den project shield noe og kjøpe ? http://shield.nvidia.com/ Så på live jeg og! å om den kommer til en gunstig pris, så skal jeg jaggu ha en! og sette i 32gb minnebrikka jeg har i 3ds'en! Eller en 64gb om den støtter det Endret 7. januar 2013 av Pargadox Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 God dag folkens! @Lami Fikk åpnet portene men funket ikke pga. ruteren jeg er koblet til på rommet mitt er en bridge... Så jeg må porte den som står nede i gangen... Aner ikke hvordan jeg skal få til den ettersom at den har et helt vanvittig system med ferdig innstilte valg. En som heter uTorrent, osv. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Vel, da ble det visst kanselert en bestilling fra komplett... Headsetet kom visst ikke inn før 22.januar Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Nam. https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/72261_10151413603024224_257924160_n.jpg Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Var ikke så fine hjul på den Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Så på live jeg og! å om den kommer til en gunstig pris, så skal jeg jaggu ha en! og sette i 32gb minnebrikka jeg har i 3ds'en! Eller en 64gb om den støtter det Og steam skal jeg den brukes til, den ser veldig bra ut da :green: Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Og steam skal jeg den brukes til, den ser veldig bra ut da :green: Skal kun spille android spill på min Spiller heller direkte på pcen med trådløs xbox kontroller via en hdmi kabel til den nye 55" smart tv'en fra samsung jeg skal få om ikke så lenge^^ Blir vel kanskje litt remote gaming om kveldene og resten android baserte spill og noen filmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Da har den ene måneden gratis Netflix jeg egentlig skulle hatt blitt til 4. Lagde brukeren med den Spotify registeringsmåten for 3 måneder og avbestilte på sekundet så jeg ikke skulle betale 79kr i måneden etter det. Det oppdaget tydeligvis ikke systemene til Netflix selv om jeg fikk bekreftelsesmail. Ringte de nå etter å ha blitt trukket 79kr. Enda en gratis måned Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Her er bil: Oh yes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Da har den ene måneden gratis Netflix jeg egentlig skulle hatt blitt til 4. Lagde brukeren med den Spotify registeringsmåten for 3 måneder og avbestilte på sekundet så jeg ikke skulle betale 79kr i måneden etter det. Det oppdaget tydeligvis ikke systemene til Netflix selv om jeg fikk bekreftelsesmail. Ringte de nå etter å ha blitt trukket 79kr. Enda en gratis måned Heldig der, morsomt når de ikke skreddersyr slike løsninger... Btw, har du fått deg Media hint, så du kan se på alt den amerikanske versjonen har å tilby? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Den beste sport bilen som er laget, er Italienske Lamborghini Diablo :green: 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Her er bil: Oh yes. En firkantet blikkboks. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Her er bil: Oh yes. smaken din er virkelig som baken......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå