Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Det er ikke sunt for han ... Hva har vi sagt om slike kommentarer...? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Noen som har peling på scripting? Lami muligens Hva da? Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Fett! Vi skal holde på med LEGO Mindstorms i automasjon. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 bruker dere ikke plc, frekvensomformere, pneumatisk styring og slik? Lego mindstorms virker veldig.... jalla i motsetning. Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Joa, vi bruker det og, men det er sikkert for å lære oss om robotstyringer og sånt. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Husker vi var i "grupper" på prosjekter over flere mnd der jeg og noen andre lagde en robotisert søppel sorteringsmaskin, som både sorterer metall og plastikk ( ved hjelp av induktive og kapasitive sensorer) og pressa det sammen ved hjelp av et stempel. Var veldig morro, 2 år siden nå. Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Virker kult det ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Er det noen av dere som vet om han fyren som lagde en Minecraft server i ITavisens forums dager enda har den oppe? Har ikke sett han på forumet.. Edit: Han kalte seg for Trolol og hadde bilde av han fyren som sang den sangen. Endret 6. januar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Spillet. render.perfoverlayvisible 1 Dersom jeg brukte den komandoen, så kom det en styg overlapping over mapet... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Tastaturet Logitech Gaming Keyboard G710, må det bruke 2 usb porter fra tastaturet til pc da Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Vet, men vet ikke hvordan man får de vekk. Bare sånn det er. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Det at det er forskjell på å fysisk TA mot det å kopiere, er greit nok. Men det funker ikke i en rettsal. De ville ikke tjent så mye på han ene stakkaren som kopierer, men de taper så mye penger på at han legger det ut til deling...for da er det så mange flere som ser lettheten i å hente det derfra enn å kjøpe. Så det er DER de taper penger. Men du kan jo prøve å gå inn i en butikk og stå å kopiere/ta bilder av oppskrifter osv i en butikk...og se hva betjeningen sier...hehe. Hvis jeg gikk inn for å selge musikken min, og du skulle kopiere den og dele den overalt...ville jo ikke jeg få solgt den. For det ville være bedre for andre å kopiere enn å kjøpe. Ergo ville JEG tape penger pga deg. I retten går det under stjeling av rettigheter. Nå er jo du inne på opplasting, som såklart blir noe helt annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Tastaturet Logitech Gaming Keyboard G710, må det bruke 2 usb porter fra tastaturet til pc da Ja, men gjerne husk på spørsmålstegn Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Ja, men gjerne husk på spørsmålstegn Unnskyld jeg glemte det, tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Ser du allerede ha fått svar, men ja, to usb fra tastatur til PC. Tror ikke det er nødvendig å bruke begge likevell… Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Ser du allerede ha fått svar, men ja, to usb fra tastatur til PC. Tror ikke det er nødvendig å bruke begge likevell… Den ene usben er vel bare en pass trough til huben som sitter på selve tastaturet, den andre er for å få tastaturet til å funke. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg syns det var nyttig informasjon. 1 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Den ene usben er vel bare en pass trough til huben som sitter på selve tastaturet, den andre er for å få tastaturet til å funke. Ja, det var det jeg trodde Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Hvis dere ser oppe til venstre hjørne så ser dere noen tall for GPU/CPU, hvilke program er det som viser dette, eller er det BF3 som gjør det?... http://www.youtube.c...h?v=Y66ArllOOvE Det du ser der er Evga Precision X Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Good morgen, snart må jeg ned på posten da hente noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå