Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Det at det er forskjell på å fysisk TA mot det å kopiere, er greit nok. Men det funker ikke i en rettsal. De ville ikke tjent så mye på han ene stakkaren som kopierer, men de taper så mye penger på at han legger det ut til deling...for da er det så mange flere som ser lettheten i å hente det derfra enn å kjøpe. Så det er DER de taper penger. Men du kan jo prøve å gå inn i en butikk og stå å kopiere/ta bilder av oppskrifter osv i en butikk...og se hva betjeningen sier...hehe. :p

 

Hvis jeg gikk inn for å selge musikken min, og du skulle kopiere den og dele den overalt...ville jo ikke jeg få solgt den. For det ville være bedre for andre å kopiere enn å kjøpe. Ergo ville JEG tape penger pga deg. I retten går det under stjeling av rettigheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

Er det noen her inne, som har intresse i radioamatør? Hvis du har det, så skal NRRL, avdeling Bergen. Arrangere radioamatør lisens kurs, 5 feburar.

 

Du kan og bruke internett opp imot radio'en. Mye spennende ting man kan gjøre.

 

Høres det intressant ut, så send meg en PM, så skal du få informasjon. Slik at du kan skrive deg opp.

 

Og før noen spørr, ja det koster noen kroner. Det er IKKE GRATIS.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvis du går inn i butikken og STJELER varen, gjør du jo noe kriminelt. Det er jo det samme du gjør når du laster ned piratstuff på Piratbay. Så du burde jo se ulovligheten. Det er jo også en dårlig unnskyldning å si at "Jeg kjøper jo litt innimellom også, så det er greit å stjele litt". ;)

 

Da har vi vist en veldig forskjellig måte å tenke på "piratkopiering".

Lenke til kommentar

Jeg synes de 2 tastaturene her ser bra, de 2 frister meg veldig mye da. men må vente litt. Justérbar bakgrunnsbelysning og USB-uttak som jeg vil ha

Logitech Gaming Keyboard G710 :green:

Tesoro Durandal Ultimate G1NL

 

Kan iallefall forsikre deg om at G710+ er et godt kjøp :D Veldig fornøyd selv ;)

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Takk så mye for hjelpen og den nyttige informasjonen, Lami! :)

Føler meg litt tryggere på hva dette innebærer, farene osv. + Jeg har lært litt. :wee:

Eneste jeg må gjøre er å konfigurere litt på serveren også åpne den. Gleder meg til å se hvor bra den vil fungere. :D

 

Bare hyggelig. :)

Bra jeg kunne hjelpe og dele kunnskap, hehe.

 

Tipper serveren blir kanon. Så lenge de_dust2 er et av mappene så blir det bra. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

 

Bare hyggelig. :)

Bra jeg kunne hjelpe og dele kunnskap, hehe.

 

Tipper serveren blir kanon. Så lenge de_dust2 er et av mappene så blir det bra. ;)

 

Skal host'e både CS:S og Gmod servere. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...