MR SPEED Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Hvis du går inn i butikken og STJELER varen, gjør du jo noe kriminelt. Det er jo det samme du gjør når du laster ned piratstuff på Piratbay. Så du burde jo se ulovligheten. Det er jo også en dårlig unnskyldning å si at "Jeg kjøper jo litt innimellom også, så det er greit å stjele litt". Det likte jeg, Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 DayZ hva spill er det da, Det er en zombie-survival mod til Arma 2, man rett og slett overlever en zombie apocalypse med å finne våpen, mat, klær osv, man kan også opprette alianser Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 http://www.nrk.no/ny...orge/1.10861192 HELVETE HELVETE... husk på at dette er et lovforslag, dette skal gjennom stortinget + en haug med andre ting. Tviler på de får gjennomslag for alle disse tingene. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Er det 100% tryggt å åpne porter? Skal hoste server og vil gjerne vite om det er tryggt eller ei før jeg begynner. Vil ikke bli utsatt for noe angrep osv. 100% trygt? Nope. Når du åpner porter er risikoen for å bli angrepet større, men hvis du er koblet på et hjemmenettverk med andre maskiner på, sørg for at du har brannmuren på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Qpad MK-50 bestilt til meg og PC til broren min Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Qpad MK-50 bestilt til meg og PC til broren min Er det et bra tastatur, hva koster det for de 2 tastaturene da for deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 100% trygt? Nope. Når du åpner porter er risikoen for å bli angrepet større, men hvis du er koblet på et hjemmenettverk med andre maskiner på, sørg for at du har brannmuren på. Det var det jeg var redd for. Brannmuren er oppe og går hele tiden så det er greit. Men vil ikke risikere dem andre som bruker nettet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Det vil gå fint så lenge de andre maskinene på nettverket har brannmuren på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Ok, får håpe det går bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Er det et bra tastatur, hva koster det for de 2 tastaturene da for deg Skal være et bra tastatur, koster 599 hot NetOnNet. Tror du misforstod. Kjøpte PC til broren min, ikke tastatur Det var til meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Ingen macro's? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Ingen macros . Har aldri brukt det på det tastaturet jeg har nå så bryr meg egentlig ikke. Alt som ble kjøpt. http://gyazo.kennethd.net/i/53033c536efd7ef772a9.png Endret 6. januar 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Ingen macros . Har aldri brukt det på det tastaturet jeg har nå så bryr meg egentlig ikke. Alt som ble kjøpt. http://gyazo.kenneth...efd7ef772a9.png Men da så. 100% trygt? Nope. Når du åpner porter er risikoen for å bli angrepet større, men hvis du er koblet på et hjemmenettverk med andre maskiner på, sørg for at du har brannmuren på. Lami, hvis det kun snakk om disse: UDP 1200 1200 UDP 26901 26901 (This will allow the server to show up on the master server list.) UDP 27000 27015 TCP 27020 27039 UDP 27015 27015 (you may not be able to open this one, but it is suggested that you try) UDP 27020 27020 TCP 27015 27015 (Kopierte det fra en intruks-side. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Hvis du går inn i butikken og STJELER varen, gjør du jo noe kriminelt. Det er jo det samme du gjør når du laster ned piratstuff på Piratbay. Så du burde jo se ulovligheten. Det er jo også en dårlig unnskyldning å si at "Jeg kjøper jo litt innimellom også, så det er greit å stjele litt". Om du går inn i butikken og kopierer en oppskrift for å spare pengene og lage det selv, er det ikke helt samme sak. Betaler for filmer og musikk i form av Netflix og Spotify o.l., men er de ikke tilgjengelig på en slik tjeneste så laster jeg det heller ned. Har kommet forbi det å kjøpe fysiske kopier / nedlastbare kopier. Er de ikke interessert i å ha produktet sitt til streaming så er ikke jeg interessert i å betale, heheh.. Spill blir et unntak her såklart, men der har man jo f.eks. Steam som er noe av det samme. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Det er jo tyveri det også, og ikke helt lov. Det er jo faen ikke lov å stå i kiosken og lese blader engang...hehe. Jeg mener ikke å være hellig sjøl her altså, for det hender jeg laster ned selv også. Så jeg er ikke noe bedre jeg. Jeg bare prøver å sammenligne ting her, siden Mighty ikke så ulovligheten i dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Føler meg litt stolt nå. Funker som bare det. Gjenstår kun å åpne de portene men skal gjøre meg godt beskyttet før. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Men da så. Lami, hvis det kun snakk om disse: UDP 1200 1200 UDP 26901 26901 (This will allow the server to show up on the master server list.) UDP 27000 27015 TCP 27020 27039 UDP 27015 27015 (you may not be able to open this one, but it is suggested that you try) UDP 27020 27020 TCP 27015 27015 (Kopierte det fra en intruks-side. Om det er èn port eller 100 spiller ingen rolle, hvis du har samme port for mail, internett, FTP-server og spill-server så er du mer utsatt enn hvis du har spill server på de 100 andre portene De portene skal gå fint å åpne. Er ingenting annet som bruker de portene så kjør på. Du vil aldri være 100% trygg, eller kanskje med brannmur (det vil ihvertfall bli en stor jobb for en hacker, noe en ikke gidd med mindre det er en veldig kjent og populær server), men du trenger de åpne for at serveren skal fungere skikkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Om det er èn port eller 100 spiller ingen rolle, hvis du har samme port for mail, internett, FTP-server og spill-server så er du mer utsatt enn hvis du har spill server på de 100 andre portene De portene skal gå fint å åpne. Er ingenting annet som bruker de portene så kjør på. Du vil aldri være 100% trygg, eller kanskje med brannmur (det vil ihvertfall bli en stor jobb for en hacker, noe en ikke gidd med mindre det er en veldig kjent og populær server), men du trenger de åpne for at serveren skal fungere skikkelig. Takk så mye for hjelpen og den nyttige informasjonen, Lami! Føler meg litt tryggere på hva dette innebærer, farene osv. + Jeg har lært litt. Eneste jeg må gjøre er å konfigurere litt på serveren også åpne den. Gleder meg til å se hvor bra den vil fungere. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg synes de 2 tastaturene her ser bra, de 2 frister meg veldig mye da. men må vente litt. Justérbar bakgrunnsbelysning og USB-uttak som jeg vil ha Logitech Gaming Keyboard G710 Tesoro Durandal Ultimate G1NL Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 6. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2013 Det er jo tyveri det også, og ikke helt lov. Det er jo faen ikke lov å stå i kiosken og lese blader engang...hehe. Jeg mener ikke å være hellig sjøl her altså, for det hender jeg laster ned selv også. Så jeg er ikke noe bedre jeg. Jeg bare prøver å sammenligne ting her, siden Mighty ikke så ulovligheten i dette. Ulovlig er det ikke nei, men heller ikke noe tap for de som eier produktet, ettersom du ikke ville bruke så mye penger på det i utgangspunktet. Men ulovlig er det selvsagt, ingenting å si på det. Bare mener at det er en veldig stor forskjell på å ta og kopiere, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå