Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Er det 100% tryggt å åpne porter? Skal hoste server og vil gjerne vite om det er tryggt eller ei før jeg begynner. Vil ikke bli utsatt for noe angrep osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Og ødelegg alle I/O portene.

 

Er det 100% tryggt å åpne porter? Skal hoste server og vil gjerne vite om det er tryggt eller ei før jeg begynner. Vil ikke bli utsatt for noe angrep osv.

Du har garantert gjort noe "farligere" i løpet av denne uken.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Eneste som er 100% trygt er å røske ut kabelen som går inn i ruteren.

 

Haha, so true.

 

 

Og ødelegg alle I/O portene.

 

Du har garantert gjort noe "farligere" i løpet av denne uken.

 

Er det trygt eller ikke? Jeg vil bare ha et svar på det før jeg gjør dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er nok neppe verken verre eller bedre enn å bare plugge seg til nettet, selv idag med det oppsettet du har kan du jo teknisk sett bli angrepet.

 

Ok men da ser jeg på det som ganske så sikkert. Thanks, meg0709! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Oisann... der ble visst saints row the third kjøpt :ohmy:

 

Kjøpte du det seperat? Du kunne jo bare kjøpt hele THQ collection for under 200 kr! ...

 

skammelig følelse å bruke 600 kr på metro2033 til pc og så finne ut at det suger balle, slettet det etter 30min og aldri igjen.

Prøv det igjen, du vil nok finne ut at det faktisk er et helt OK spill. Uansett, så skulle du ha ventet til spillet var på salg på steam..

alle som sverger til konsoll som sin primære gaming-enhet burde blitt lobomert på lier.

 

Hehe, det er jeg helt enig i!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Er så forbannna irriterende... Ikke faen om de klarer å se et lite hint i all nedlastingen som foregår heller, burde de kanskje komme med et bedre tilbud? NEIDA la oss forby!!

I tillegg har de som driver på med dette mest sannsynelig bare overflaten viten om kopieringen osv, akkuratt som endel folk i stortinget sitter på posisjoner de ikke skulle hatt mtp. utdannelse.

 

Siterer artikkelen:

 

"– Mange fildelere er jo gutter på gutterommet. Vi ønsker ikke å straffeforfølge dem. Derfor ønsker vi oss muligheter til å gjøre dem oppmerksomme på at det de driver med er ulovlig. Mange er nok rett og slett ikke klar over dette, sier han."

 

Hvorfor sier hu direkte at det er GUTTER? Hva med jentene? Skal vedde en femmer på at hun tror at alle jenter er snille barn og driver ikke med slik fyfy, sannheten er vel at de er like gærne som gutter. Artikkelen burde sagt "barn/ungdommer/voksne" istedenfor. Pirkesak men forbanna irriterende at det kvinnelige svake kjønn alltid hiver ting over på det mannlige kjønn i politikk og forklaringer.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er så forbannna irriterende... Ikke faen om de klarer å se et lite hint i all nedlastingen som foregår heller, burde de kanskje komme med et bedre tilbud? NEIDA la oss forby!!

I tillegg har de som driver på med dette mest sannsynelig bare overflaten viten om kopieringen osv, akkuratt som endel folk i stortinget sitter på posisjoner de ikke skulle hatt mtp. utdannelse.

 

Siterer artikkelen:

 

"– Mange fildelere er jo gutter på gutterommet. Vi ønsker ikke å straffeforfølge dem. Derfor ønsker vi oss muligheter til å gjøre dem oppmerksomme på at det de driver med er ulovlig. Mange er nok rett og slett ikke klar over dette, sier han."

 

Hvorfor sier hu direkte at det er GUTTER? Hva med jentene? Skal vedde en femmer på at hun tror at alle jenter er snille barn og driver ikke med slik fyfy, sannheten er vel at de er like gærne som gutter. Artikkelen burde sagt "barn/ungdommer/voksne" istedenfor. Pirkesak men forbanna irriterende at det kvinnelige svake kjønn alltid hiver ting over på det mannlige kjønn i politikk og forklaringer.

 

Jepp, og jeg ser ikke hva dette her har med ulovligheter, dette er jo direkte diktatur. En som laster ned en fil fra nettet er ikke kriminell, det er litt som å si at dersom jeg går i butikken, og kjøper varen, så er jeg kriminell..

 

Kjøpte: Buy Saints Row: The Third - The Full Package

 

Hehe, steam er ikke dumme nei.. Du sparer 234,89€ på å kjøpe THQ pack, så jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare har den dealen for salg, og driter i Saints row, du får jo det pluss et ti talls andre spill.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jepp, og jeg ser ikke hva dette her har med ulovligheter, dette er jo direkte diktatur. En som laster ned en fil fra nettet er ikke kriminell, det er litt som å si at dersom jeg går i butikken, og kjøper varen, så er jeg kriminell..

Hvis du går inn i butikken og STJELER varen, gjør du jo noe kriminelt. Det er jo det samme du gjør når du laster ned piratstuff på Piratbay. Så du burde jo se ulovligheten. Det er jo også en dårlig unnskyldning å si at "Jeg kjøper jo litt innimellom også, så det er greit å stjele litt". ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...