Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 De/dere skal ikke fryse mer iallefall Har jobb og jøre da. Håper at du får gjort noe, og at du ikke må stoppe hele tiden. Pga de skal se ting på tv Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Noen som vet hvor jeg får tak en skjøtekabel for lydkabel med type tilkobling 6.2?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Er noen kan helpe litt ang bioshock infiniti, jeg har pre ordre bioshock infiniti til ps3. Men jeg lurer på pre ordre til wiiU og grunnen er skjermen til wiiU. Men er grafikken bedre til wiiU hva ps3 sinn grafikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Huff, MSE tar jammen meg evigheter nå... Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Nytt brukernavn Men her kan man hvertfall sjekke navn-historikk slik at man kan se hva du het før. Det kunne man ikke på ITavisa. 1 Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Nei, denne skjit ungen, finner sengen. God natt folkens Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg også. Natti natti. *** G O N E *** Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) De/dere skal ikke fryse mer iallefall Har jobb og jøre da. Håper at du får gjort noe, og at du ikke må stoppe hele tiden. Pga de skal se ting på tv Greia var jo at det var forsåvidt seint når vi kom fram og jeg gidder ikke stå der aleine når hus eier skal ligge å dra seg på sofaen. Er på siste og verste veggen nå så. Endret 7. september 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ja ble heldigvis ikke så høy regning denne gangen. Bare 700kr Men nå er det på tide at den hunden slutter å skade seg, har jo vært mer hos dyrlegen, enn han har vært hjemme nesten Hehe,dyr klarer det meste de. Dyrt er det ja..har blitt en del turer til dyrlegen i år,hadde vi ikke hatt forsikring på bikkja hadde det kostet oss en liten formue,ikke at bikkja ikke hadde vært verdt det da Nei,ser ut som alle fornuftige mennesker har tatt kvelden,tror jeg gjør det samme....God natt. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Testa med å ha 3 spill kjørans samtitid maksa ut for moro skyld Null lag! http://i.imgur.com/oi1uf.jpg (Guild wars 2, Tera og Crysis warhead) Endret 8. september 2012 av Pargadox Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ja ble heldigvis ikke så høy regning denne gangen. Bare 700kr Men nå er det på tide at den hunden slutter å skade seg, har jo vært mer hos dyrlegen, enn han har vært hjemme nesten Hehe,dyr klarer det meste de. Dyrt er det ja..har blitt en del turer til dyrlegen i år,hadde vi ikke hatt forsikring på bikkja hadde det kostet oss en liten formue,ikke at bikkja ikke hadde vært verdt det da Nei,ser ut som alle fornuftige mennesker har tatt kvelden,tror jeg gjør det samme....God natt. Husker den jeg hadde inntil i fjor. Så og si aldri noe galt og behøvde sjelden dyrlege. Hører stadig om folk med rasebikkjer med problemer. Det er jo ikke rart i og med at det har blitt avlet på mindre bra egenskaper grunnet at vi har syntes noe har vært pent. Skal jeg ha en bikkje i fremtia blir det nok en svær blandingsbikkje om igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 God morgen, folkens. Noen som blir med på Battlefield 3 ut på dagen? Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 De/dere skal ikke fryse mer iallefall Har jobb og jøre da. Håper at du får gjort noe, og at du ikke må stoppe hele tiden. Pga de skal se ting på tv Greia var jo at det var forsåvidt seint når vi kom fram og jeg gidder ikke stå der aleine når hus eier skal ligge å dra seg på sofaen. Er på siste og verste veggen nå så. Såpass ja, huseier gidder ikke å vær med. Det er ikke bra, skal ikke stå alene med slike ting. Tror jeg hadde gitt F, frem til han fikk fingen ut, og ble med. Ja ble heldigvis ikke så høy regning denne gangen. Bare 700kr Men nå er det på tide at den hunden slutter å skade seg, har jo vært mer hos dyrlegen, enn han har vært hjemme nesten Hehe,dyr klarer det meste de. Dyrt er det ja..har blitt en del turer til dyrlegen i år,hadde vi ikke hatt forsikring på bikkja hadde det kostet oss en liten formue,ikke at bikkja ikke hadde vært verdt det da Nei,ser ut som alle fornuftige mennesker har tatt kvelden,tror jeg gjør det samme....God natt. Ja det er imponerenes hva de klarer. Siden i fjor, så har vel vi lagt ut 12-15000kr på han. Nesemidd, 4-5 ørebetennelser, forkjølet. og et par ting til. Ja, han hadde fått noe under magen, som kapslet seg inn, og der dannet det seg betennelse, som igjen "eksploderte" og laget et stort sår. Da fikk han hodeskalle bandasje og grønnbody Verste, er at Agria (forsikringen) dekket ingenitng, de bare resaverte seg mot det, i 6mnd, pr ting Men har Gjensidige nå, og de stiller ikke spørsmål, de bare dekker det 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Testa med å ha 3 spill kjørans samtitid maksa ut for moro skyld Null lag! http://i.imgur.com/oi1uf.jpg (Guild wars 2, Tera og Crysis warhead) Nice. Tenkt å kjøpe meg 2 sånne og kjøre dem med DVI til konf: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=648274 Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) God morgen Men her kan man hvertfall sjekke navn-historikk slik at man kan se hva du het før. Det kunne man ikke på ITavisa. Mye man kan gjøre her som man ikke kunne på itavisen. Endret 8. september 2012 av FurrFoxer Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Mye man kan gjøre her som man ikke kunne på itavisen. Det kan man si...hehe. Lenke til kommentar
Arn_Thor Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Er det nettleseren min som har klikka eller har itavisen fjernet kommentarseksjonen? Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 Er det nettleseren min som har klikka eller har itavisen fjernet kommentarseksjonen? Kan ikke se noe her heller. Skulle ikke forundre meg om de fikk for mye å moderere Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 God morgen folkens. Var på TNT konsert igår/idag, der var det liv 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå