Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De/dere skal ikke fryse mer iallefall ;) Har jobb og jøre da. Håper at du får gjort noe, og at du ikke må stoppe hele tiden. Pga de skal se ting på tv ;)

Greia var jo at det var forsåvidt seint når vi kom fram og jeg gidder ikke stå der aleine når hus eier skal ligge å dra seg på sofaen.

Er på siste og verste veggen nå så.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Ja ble heldigvis ikke så høy regning denne gangen. Bare 700kr :) Men nå er det på tide at den hunden slutter å skade seg, har jo vært mer hos dyrlegen, enn han har vært hjemme nesten :p

Hehe,dyr klarer det meste de.

Dyrt er det ja..har blitt en del turer til dyrlegen i år,hadde vi ikke hatt forsikring på bikkja hadde det kostet oss en liten formue,ikke at bikkja ikke hadde vært verdt det da :)

Nei,ser ut som alle fornuftige mennesker har tatt kvelden,tror jeg gjør det samme....God natt.

Lenke til kommentar
Ja ble heldigvis ikke så høy regning denne gangen. Bare 700kr :) Men nå er det på tide at den hunden slutter å skade seg, har jo vært mer hos dyrlegen, enn han har vært hjemme nesten :p

Dyrt er det ja..har blitt en del turer til dyrlegen i år,hadde vi ikke hatt forsikring på bikkja hadde det kostet oss en liten formue,ikke at bikkja ikke hadde vært verdt det da :)

Nei,ser ut som alle fornuftige mennesker har tatt kvelden,tror jeg gjør det samme....God natt.

Husker den jeg hadde inntil i fjor. Så og si aldri noe galt og behøvde sjelden dyrlege. Hører stadig om folk med rasebikkjer med problemer. Det er jo ikke rart i og med at det har blitt avlet på mindre bra egenskaper grunnet at vi har syntes noe har vært pent. Skal jeg ha en bikkje i fremtia blir det nok en svær blandingsbikkje om igjen :)

Lenke til kommentar

De/dere skal ikke fryse mer iallefall ;) Har jobb og jøre da. Håper at du får gjort noe, og at du ikke må stoppe hele tiden. Pga de skal se ting på tv ;)

Greia var jo at det var forsåvidt seint når vi kom fram og jeg gidder ikke stå der aleine når hus eier skal ligge å dra seg på sofaen.

Er på siste og verste veggen nå så.

Såpass ja, huseier gidder ikke å vær med. Det er ikke bra, skal ikke stå alene med slike ting. Tror jeg hadde gitt F, frem til han fikk fingen ut, og ble med.

Ja det er imponerenes hva de klarer. Siden i fjor, så har vel vi lagt ut 12-15000kr på han. Nesemidd, 4-5 ørebetennelser, forkjølet. og et par ting til. Ja, han hadde fått noe under magen, som kapslet seg inn, og der dannet det seg betennelse, som igjen "eksploderte" og laget et stort sår. Da fikk han hodeskalle bandasje og grønnbody :D

Verste, er at Agria (forsikringen) dekket ingenitng, de bare resaverte seg mot det, i 6mnd, pr ting :p Men har Gjensidige nå, og de stiller ikke spørsmål, de bare dekker det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...