Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Så sant. Sier litt om ens smak når man synes Razer BlackWidow er stygt. Ihvertfall antall xxxx finere enn G710+.

Tror ikke du kan snakke om smak når du har Logitech G15, det er mye styggere enn blackwidow...

JEG synes det er et kult tastatur, så du kan bare kose deg med det ikke-mekaniske tastaturet ditt....Jeg fikk mitt til jul, jeg ønsket meg BlackWidow da og hadde ikke sagt noenting om at jeg ønsket meg G710+, men jeg er jævlig glad for at jeg fikk det istedet for BW. G710+ funker supert og det er det som er det viktigste.... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åsen printer er det da, Jeg kjøpte meg Epson WF-2530WF med Multifunksjonsskriver med trådløst nettverk fikk den igår da. Printeren er på posten gidder ikke hente den før mandag til tirsdag :)

http://www.netonnet....wf/178041.6384/

http://www.expert.no...printer/p/5355/ Denne, virker veldig bra, vi har to gamle HP printere som bare var trøbbel, og de slutta å funke på torsdag så vi kjøpte ny. :) Endret av idontknow984
Lenke til kommentar

Den kan komme til nytte. Thanks Lami. :)

Fuck, thank you. :)

Bare hyggelig dere to :)

Man kan bruke fraps også :p Da kan man også filme hvis det skulle skje noe morsomt ;)

Ehhh.... hva skal jeg gjøre nå? installere Arma2: operation arrowhead på nytt?

X6FxQ.jpg

Lukk Steam og kjør som Administrator.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

A wild steam sale appears!

Kabom is frightened.

Steam sale used Skyrim!

Skyrim is super effective.

Kabom's wallet fainted.

Hehe, Steam er Crazy, jeg er enig! ;)

Steam-Sale-Time-1041428.jpg

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har snart ikke mer plass på HDD'en min :hm: Brukte opp nok penger på steam at jeg ikke har råd :p

Da har vell du brukt en formue. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...