Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Gikk å la meg da.. :p Er du med nå?

Skal få besøk men kan alltids prøve ut serveren din. :)

Kromskallen: her er omen av og vinduet er oppe, er varm blodig :)

Hehe, orker ikke å åpne et vindu fordi jeg er redd for at det skal bli for kaldt. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er imponert av at du har hatt et styggere enn du allerede har......men det er nå min mening :)

Er det rart at et tastatur jeg hadde i 06-07 er styggere enn det jeg har nå? Haha wut?

Nei, for tastaturene på den tiden var jo utrolig lekre. Trenger ingen dame når man hadde et slikt tastatur.

Du har virkelig noe i mot mekaniske tastaturer :p Tastatur er ikke laget for å se på, men brukes!

Joa, sant nok, men hvorfor ikke ta et tastatur som faktisk ser bra ut og er bra når man først kjøper?

Kan ikke du vise meg favoritt tastaturet, det du synes er det beste da. Er veldig nysgjerrig nå :green:

Har ingen favoritter, men blandt mekaniske er Corsair Vengeace tastaturene fine. Ville kjøpt et slikt hvis jeg først skulle hatt et mekanisk, i steden for et tastatur som ser ut som har deler fra andre tastaturer (oransje taster....).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Har ingen favoritter, men blandt mekaniske er Corsair Vengeace tastaturene fine. Ville kjøpt et slikt hvis jeg først skulle hatt et mekanisk, i steden for et tastatur som ser ut som har deler fra andre tastaturer (oransje taster....).

Så. Du foretrekker en tastatur som ikke har 100% mekaniske taster i stedet for et som er litt stygt?
Lenke til kommentar

Vel synes nå blackwidow er styggere, men folk har forskjellige meninger....

Er imponert av at du har hatt et styggere enn du allerede har......men det er nå min mening :)

Gikk fra Lycosa Mirror til BlackWidow Ultimate 2012 versjonen... syns egentlig Lycosa ser finere ut, men BlackWidow er langt ifra stygt :p

Lenke til kommentar

Satt opp trådløs printer i dag for første gang, forventa masse problemer, men det gikk uten noen som helst problemer. o.O

Åsen printer er det da, Jeg kjøpte meg Epson WF-2530WF med Multifunksjonsskriver med trådløst nettverk fikk den igår da. Printeren er på posten gidder ikke hente den før mandag til tirsdag :)

http://www.netonnet.no/art/data/skriver-og-skanner/blekkskriver/multifunksjon/epson-wf-2530wf/178041.6384/

Lenke til kommentar

Så. Du foretrekker en tastatur som ikke har 100% mekaniske taster i stedet for et som er litt stygt?

Litt stygt...?

[...]syns egentlig Lycosa ser finere ut, men BlackWidow er langt ifra stygt :p

Så sant. Sier litt om ens smak når man synes Razer BlackWidow er stygt. Ihvertfall antall xxxx finere enn G710+.

Lenke til kommentar

Lycoza oser av dårlig kvalitet... Jeg hadde et og hatet det fullt ut. Knapper som setter seg fast, touch tingen i høyre hjørnet hadde sitt eget liv, taster som ikke ragerte og en utrolig tykk kabel.

Mitt fungerte fint.. var bare noen ganger touchpanelet plutselig startet Spotify og en random sang av seg selv.. skjedde max 2 ganger i mnd, så det var mulig å leve med :p

Søstra mi har det nå og hun har faktisk ikke hatt noen problemer med det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...