Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

Noen som har en amerikansk vpn å låne meg? Bruker en gratis nå og det er ikke noe særlig :p

Gleder meg til Arma 2 er ferdig lasta ned :laugh: Noen som har en guide påhvordan man installerer DayZ?

Last ned DayZ Commander og gå på install plassen. Selvforklarende. Møter du på problemer så hjelper Google deg :)

Bad CD key fikses ved å starte Steam som admin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

"ENDELIG! skjønner fiolk at PS3 er bedre enn PC. PS3 har gratis nett, mens for å bruke nett på PC må du betale til nettleverandør..."

HAHAHA, beste kommentaren jeg har lest på lenge!

Haha, hvor leste du dette her da? :wee:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

"ENDELIG! skjønner fiolk at PS3 er bedre enn PC. PS3 har gratis nett, mens for å bruke nett på PC må du betale til nettleverandør..."

HAHAHA, beste kommentaren jeg har lest på lenge! :rofl:

wtf?

edit: Hvorfor må alltid noen poste et innlegg når jeg ikke gidder å redigere innlegget mitt? :p

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

HAHAHA, beste kommentaren jeg har lest på lenge! :rofl:

Hahah den kommentaren leste jeg også på spill no for en stund siden. Trollet han bare eller går det faktisk an å være så…dum?? :rofl:

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ikke våkne så sent da, så jeg kan få tak i deg…

Er oppe nå jeg. ;)

Good morgen alle nerder, :wee: ps kom dere opp av sengen da :tease:

God morgen, jokingnutria! :)

Er oppe av sengen men er litt småsvett pga. det ble 30 C her på rommet takket være ovnen. :wee:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Hvorfor har du på ovn? Mye bedre å la PC-en stå på :)

La den jobbe med litt bitcoin mining elns, du har jo trossalt 7970 ghz edition som er noe av det beste du får.

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Pent design? Gidder du å ta et bilde av hvordan det ser ut IRL? Synes det ser stygt ut når jeg ser på bildene til Logitech.

Lenke til kommentar

Pent design? Gidder du å ta et bilde av hvordan det ser ut IRL? Synes det ser stygt ut når jeg ser på bildene til Logitech.

Vel jeg synes det er pent design, men det er klart penere IRL enn på bildene som Komplett.no viser her.

Har ikke noe bra kamera tilgjengelig akkurat nå, men se heller på denne videoen jeg fant: http://www.youtube.com/watch?v=Abgjjqvn0UU

Penere enn de fleste keyboardene f.eks. Blackwidow som jeg ønsker meg før...

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...