sj3f Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Seriøst? Jaja, skal få utnyttet den senere i dag. God dag alle sammen! Nå var det jammen meg godt med en cola på glassflaske. Er ferdig med sesong 5 av Nip/tuck nå, vet ikke om du har sett facebook mld min, men du kommer til å bli glad i slutten, ja! Pls ikke se lenger enn sesong 5, men du har jo endel episoder å ta igjen fra ses. 5 Hvis ikke skylder du meg en glass-cola.... Nexus 7, du er like ille som Jan Egil! Vi er jo i familie........ Uansett var det vanskelig å se om det var et nettbrett eller mobil. Jeg sverger selv til iPhone så jeg kan ikke si jeg følger med i deres Android verden.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Ser ut som stormen har gått i dvale foreløbig. Jepps. Ser ikke ut som det kommer noe mer. Haha, PS3'ene blir lite brukt atm.. Kan legge deg til når jeg kommer på hytten Spiller atm Infamous 2, Resistance 2, noe COD: Black Ops (ikke 2), GTA IV, Burnout osv Vi kan værtfall spille Black Ops (1) sammen når du er på hytta. Bare gi lyd når du er der så kan vi spille. Bruker bare PS3'en min når jeg fikser noe som tar lang tid på dataen Bruker den sånn av og til ettersom at jeg fikk meg Tekken Tag 2. Oj, litt av en fight jeg har gått glipp av! Kom inn på forumet nå nettopp til 3-4 nye sider... Er den over nå...? Ja, ingen garanti at den er helt slutt men foreløpig ja. Er ferdig med sesong 5 av Nip/tuck nå, vet ikke om du har sett facebook mld min, men du kommer til å bli glad i slutten, ja! Pls ikke se lenger enn sesong 5, men du har jo endel episoder å ta igjen fra ses. 5 Hvis ikke skylder du meg en glass-cola.... Ehmm, nei? Og jo, jeg skal se lenger i morgen. Hvis noen skylder noe her så er det du. Du skylder meg 2 julebrus og snacks. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Skal bli gøtt med Hvitløksbaguett med surdeig i da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Er den over nå...? Ja, men vi kan jo starte en ny så du også kan bli med. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Skal bli gøtt med Hvitløksbaguett med surdeig i da Ææææææærrrrsssssssssssss Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Ææææææærrrrsssssssssssss Så du liker ikke hvitløk da, det gjør ikke beste kameraten min mere heller da. Grunnen er han fikk smake krydra gryte rett med 1 fedd rå hvitløk i gryta og 1| fedd er ca 10 rå hvitløk båter da, og Cayenne Pepper i jævla sterk spansk pepper i. Like før han fikk smake da kom Cayenne Pepper å hvitløk 1 fed i , da - sa han faen er du har hatt opp her. Endret 3. januar 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Hvitløk er godt, men surdeig, æææææærrrrrrrsssss 1 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Skal bli gøtt med Hvitløksbaguett med surdeig i da Hvitløksbrød med surdeig faktisk. Håper virkelig du mener "av surdeig"? Merkes godt at noen ikke er kjønnsmodne her ja faktisk. Utrolig hvordan noen kan oppføre seg. Endret 3. januar 2013 av Randeboy 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Tja, jeg så hele. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Seriøs, gjorde du? Er mitt nye favorittspill! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Ja. Vel, kjente jeg rista litt på hode, artig fyr, men underground simulator? Vel vel, hver sin interesse får vi vel si. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Hvitløksbrød med surdeig faktisk. Håper virkelig du mener "av surdeig"? Merkes godt at noen ikke er kjønnsmodne her ja faktisk. Utrolig hvordan noen kan oppføre seg. Ja det er laget av surdeig Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Lokalavisa kunne fortelle dette i dag: 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Haha, er det samisk eller noe sånt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 God dag, folkens! Endelig helg. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Haha, er det samisk eller noe sånt? Det er vel noe lorem ipsum lignende greier. "Lorem ipsum brukes som fylltekst i grafisk design og sideombrekking for å demonstrere det grafiske utseende før den endelige teksten er klargjort. Denne bruken betegnes som greeking. Lipsum er også hyppig benyttet for å demonstrere skriftsnitt innen typografien. Siden betydningen av teksten er uforståelig for de fleste, egner den seg godt, fordi man har påvist at man blir påvirket av innholdet i teksten når man skal se på skriftsnitt eller design. Samtidig gir den en mer naturlig fordeling av ordlengder og tegnbruk enn dersom man fyller avsnittene med svada-tekst." Altså har de sikkert glemt å fjerne dummy teksten og putte inn artikkelen der. Endret 4. januar 2013 av iThenrik 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Lokalavisa kunne fortelle dette i dag: Hehe... Amatørmessig.. God dag, folkens! Endelig helg. God dag til deg og, Jan! Edit: The fuck.. Er det plutselig "sunt" å være feit? http://rt.com/news/overweight-live-longer-study-238/ Endret 4. januar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Er det noen av dere som har Counter-Strike Source som kan prøve å koble seg på min server? IP: 62.249.170.39:27015 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå