Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Vet ikke om jeg bør le meg skakk ihjel, eller begynne å gråte. En god latter for lenger livet, lol. Hehe. Er ikke meg i værtfall. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Er det å klikke helt? Spørs litt på person til person men det er ikke å klikke. Hadde jeg klikket ville jeg skreve noe som ville indikert på at jeg gjorde det. Det var rett og slett bare et "oppfør-deg" innlegg. Hva med å heller skrive at du ikke synes det var noe morsomt, og spørre om han kan slutte istedenfor å ta helt av? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 HEI! HEI! HEI! Jeg vil ha ferie jeg også! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 HEI! HEI! HEI! Jeg vil ha ferie jeg også! Du er for hyggelig! 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 OK Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Du er for hyggelig! Er jeg for slem da? Hva med å heller skrive at du ikke synes det var noe morsomt, og spørre om han kan slutte istedenfor å ta helt av? Først klikket jeg og nå tar jeg helt av? Du, bestem deg. Jeg gjorde ingen av delene. Dette var bare et innlegg som sagt om at jeg har fått nok. Ser ikke helt hva du prøver på men teit er det. Føler jeg burde spør deg noe om de samme spørsmålene men tror ikke her er det rette stedet. Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 1. Man kan ta av og klikke samtidig? 2. Jeg prøver å si at du kunne sagt til Marius at du ikke likte det på en hyggelig måte. 3. Du tar jo mer av enn meg? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Nå er det nok tull i skjitprat'n... Herregud... 3 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Hormoner. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 1. Man kan ta av og klikke samtidig? 2. Jeg prøver å si at du kunne sagt til Marius at du ikke likte det på en hyggelig måte. 3. Du tar jo mer av enn meg? 1. Går men er ikke det jeg gjorde. 2. Det kunne jeg men fikk lyst til å skrive det ettersom at han konstant er frekk i kjeften eller har noe teit om meg å si. Det har du også tatt en del parti i og jeg har fremdeles prøvd å være så hyggelig og bare gi f. 3. Fordi jeg skriver lenger innlegg enn deg? Lol. Nå er det nok tull i skjitprat'n... Herregud... Er så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Noen som har lyst til å bli med på CS:S? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Nå er det nok tull i skjitprat'n... Herregud... Er veldig enig med deg der 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Er ikke meg i værtfall. Heheh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Heheh Du må komme deg på PS3'en så du kan godta meg. Hva spiller du btw? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Nå er det nok tull i skjitprat'n... Herregud... Kunne ikke vært mere enig. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Ser ut som stormen har gått i dvale foreløbig. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Du må komme deg på PS3'en så du kan godta meg. Hva spiller du btw? Haha, PS3'ene blir lite brukt atm.. Kan legge deg til når jeg kommer på hytten Spiller atm Infamous 2, Resistance 2, noe COD: Black Ops (ikke 2), GTA IV, Burnout osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Bruker bare PS3 når jeg ikke har nett Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Bruker bare PS3'en min når jeg fikser noe som tar lang tid på dataen Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Oj, litt av en fight jeg har gått glipp av! Kom inn på forumet nå nettopp til 3-4 nye sider... Er den over nå...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå