Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Har du mensen igjen? Du rager mere IRL enn jeg gjør i BF3... o.O

Latterlig, mensen og rage? Hva mer har du? Dette er temmelig drøyt. For det første så er jeg ikke ei jente med mensen og for det andre så rager jeg ikke med mindre om det er en grunn til det. Dette er bare et innlegg slik at dem kan få oversikt. Men så tar jo du parti med Marius & Co. uansett. Syns du skulle la vær i å blande deg.

Det var Marius som sa jeg skulle gjøre det :(

http://gyazo.Kenneth...b14f78b6acb.png

Hvorfor gadd du å adlyde han? Du har din egen vilje her.

Marius sier mye rart han ja.. :nei2:

Det skal jeg love deg. Har en liste til deg om du vil ha.

Skjønner ikke når jeg har frekk, sammenlignet bare sj9f sine kunnskaper om nettbrett med dine og du liker ikke engang nettbrett :)

Alt fra deg er frekt, spesielt når det er rettet mot meg.

Lol, her går det i respekt for menneskeheten, krig og fred og sånn? hahaha

Skjer ikke.

Lenke til kommentar

Latterlig, mensen og rage? Hva mer har du? Dette er temmelig drøyt. For det første så er jeg ikke ei jente med mensen og for det andre så rager jeg ikke med mindre om det er en grunn til det. Dette er bare et innlegg slik at dem kan få oversikt. Men så tar jo du parti med Marius & Co. uansett. Syns du skulle la vær i å blande deg.

Jeg har ikke tatt parti med noen, bare synes du er søt som tar dette på et offentlig forum <3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

I min gård heter det barnsalighet å slenge drit, bli voksen folkens..

Kunne ikke sagt meg mer enig.

Jeg har ikke tatt parti med noen, bare synes du er søt som tar dette på et offentlig forum <3

Takk.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Føler for å forsvare Kromskallen litt; det skjer jo på dette forumet, og i denne tråden, så jeg ser ikke helt problemet med å ta en skittentøyvask? Kanskje noen her bør lære seg å oppføre seg bedre, så det ikke er nødvendig å konfrontere dem hele tiden? Og jeg er veldig sikker på at Forumets regler er ganske så strenge på skittkasting.

Bor ikke på gård

Bare en annen måte på å si min "bok", og jeg er sikker på at du forsto hva jeg mente med det.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Føler for å forsvare Kromskallen litt; det skjer jo på dette forumet, og i denne tråden, så jeg ser ikke helt problemet med å ta en skittentøyvask? Kanskje noen her bør lære seg å oppføre seg bedre, så det ikke er nødvendig å konfrontere dem hele tiden? Og jeg er veldig sikker på at Forumets regler er ganske så strenge på skittkasting.

Thanks, Mighty. :)

Dere er bare heldige for at jeg ikke har giddet å tilkalle moderatorene. Hvis dere vedkommende ikke skjerper dere så får dere ta en prat om oppførsel med en av moderatorene her inne. Regner med dem er snille nok til å lære dere det. Stryker dere så er det nok rett ut av herfra på en ferie elns.

Hvorfor rager du alltid her krom? :/ Ser ingen andre som gjør deeet?

Noen som er med på BF3 idag?

På hvilken måte rager jeg, Sindre? Forklar det!

Her skal vi ha skjitprat, ikke skjitkasting!

Kom fra han som slenger skjit om andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

På hvilken måte rager jeg, Sindre? Forklar det!

Les over innleggene dine for de siste timene.

Ikke jeg.

Why

Noen som er med på BF3 idag?

nei Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Les over innleggene dine for de siste timene.

Javell? Hvorfor har alt jeg skriver noe med rage å gjøre? Ærligtalt, tåler dere ikke måten jeg skriver på? Jeg er helt rolig, lol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...