Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Du får ikke være helt slem med guttungen nå da Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hehe Må trekke litt i de Men fra spøk til revolver, kan du ikke få noen til å følge deg? De hender at de slipper inn barn under 18, hvis følget er edrue Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Står ikke noe om det på billettservice, når Slayer spilte i Bergen forrige gang var det info om det, at man måtte fylle ut et skjema for å ha me en mindreårig. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Er det Bergen du ønsker å se de denne gangen også? Foresten, jeg så Slayer når de, Mastodon og Gorjira spilte i Bergen. Eller, jeg fikk ikke med meg Gorjira, da jeg sleit med transport til byen fra Tertnes Men sitter og vurdere, å se de i Oktober. Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Nei, Oslo, bor nærme Drammen. var bar det at når jeg så på billettene til Slayerkonserten i Bergen var det et skjema som ledsageren måtte fylle ut hvis han skulle ha med seg en mindreårig. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ser at de har det samme på Gorjira konserten de skal ha i Oktober her i Bergendenne gangen også. Synd, at du ikke får den muligheten i Oslo. Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Mhm Jeg har vært på en ordentlig konsert i mitt liv og det var Foo Fighters i 2011, med Kvelertak og et annet band, de serverte øl der, noe jeg ikke skjønner noe av... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Velkommen til Norge . De mister skjenkebevilningen bare en under 18 år er på området. Desverre er reglene slik. Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Dagen etter konserten fant jeg ut at kronprinsen også hadde vært på konserten Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Hsuker at jeg så Rammstein på Quarten. Etter på, så jeg Hells Angels og Banditos, stå og preike sammen. Dritas som jeg var, så skulle jeg på død og liv, ha bilde av dette. Så jeg tok kamera fra kompisen min, og marsjerte målrettet mot de 2, og skulle ta bilde. Heldigvis klarte de å stoppe meg Tror ikke det hadde vært populært Endret 7. september 2012 av Pms1 2 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hvorfor må du lide deg gjennom norske talenter? Fordi det er bare en tv her og ikke noe anna sted å gjøre av seg, så jeg surfer mest mulig på mobilen for å få tida til å gå. Så takk og lov for at dette forumet og andre nettsider, utenom itavisen funker på mobil, skjønner meg ikke på at de aldri klarte å fikse det, de som satte opp siden måtte være ekstremt inlompetente selv om det sikkert ikke er enkelt. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Skulle ikke du sette opp en vegg da? Skjønte ikke hvordan å sette opp en vegg, og norska taltenter hang sammen. Eller, jo, hvis du skal bruke spiker. Da får de nok ikke med seg det på tv. Ja ganske så greit dette forumet på mobil Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 God kveld folkens. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Skulle ikke du sette opp en vegg da? Skjønte ikke hvordan å sette opp en vegg, og norska taltenter hang sammen. Eller, jo, hvis du skal bruke spiker. Da får de nok ikke med seg det på tv. Ja ganske så greit dette forumet på mobil Når en vegg først må rives og det er utvendig arbeid så tenker jeg det gir mer mening. Men det skal brukes mye spiker for lektene som skal fore ut for å putte i mer isolasjon, så skal panelen skrus fast når man kommer så langt. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Får vel snart køyen her... opp å kjøre DH i morgen i Aron. Jeg har en dårlig ide for dagen i morra. Bare ikke det fører til sykehusinnlegelse Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Nytt brukernavn Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 ja... din lille rev . Nei... får vel køyen her. En times kjøretur på morra Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Skulle ikke du sette opp en vegg da? Skjønte ikke hvordan å sette opp en vegg, og norska taltenter hang sammen. Eller, jo, hvis du skal bruke spiker. Da får de nok ikke med seg det på tv. Ja ganske så greit dette forumet på mobil Når en vegg først må rives og det er utvendig arbeid så tenker jeg det gir mer mening. Men det skal brukes mye spiker for lektene som skal fore ut for å putte i mer isolasjon, så skal panelen skrus fast når man kommer så langt. Ahh, ja da har du arbeid Men greit å ha noe å gjøre på. Er det dårlig isolert fra før? Husker i den gamle leiligheten vi solgte nå. De første årene, så brukte vi et favn med ved, fra august, og frem til desember. Så var det å bestile mer ved. Så fikk vi i isolasjon, og et favn med ved, varte fra august, og frem til vi ikke trengte å fyre mer. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Tja det er vel 5-10cm med gammeldags glassull, eller glassvatt. Så panel rives, gammel isolasjon ut, så 10cm med ny isolasjon skal inn, så ett lag med lekter og i de legges 7cm med isolasjon, så enda ett lag med lekter/isolasjon, så vind duk, så lufte lekter som panelen skal skrus fast i. Totalt 24cm med isolasjon på alle 4 veggene, 6 nye vinduer og 2 dører i hver ende av huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå