aleksanderro Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Har faktisk ingen hagler eller snipere på top 5 våpen listen. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Brukte en del recon før Hvis man resetter stats'ene, blir våpnene resetta også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Niks, drøm videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Nexus 7, du er like ille som Jan Egil! Har du mansen i dag også? Oppfør deg, Marius. Du er latterlig dum som tror du er morsom når du kommer med slike innlegg. Skjerpings. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Tror heller du har mannsen Jani Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Bedre nå mighty? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Er vel ikke samme bruker? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 jo Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Resetet stats? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Tror heller du har mannsen Jani Hva var det du prøvde å oppnå med dette innlegget da Morten? Både Marius og deg burde heller være i et bur enn å være her. Dere er jo helt usakelige selv om dette er en skjitprat-tråd. Dette er ikke en tråd hvor man skal komme med bullshit om andre og skrive frekke innlegg, dette er en tråd hvor vi skal diskutere om ting som ikke har noe om andre å gjøre. Hvis dere tror dette er morsomt så tenker dere feil. Det er slike som dere som ødelegger. Skaff dere et liv enn å være så jævlig tastatur tøffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Du får min støtte i det Kromskallen, og jeg håper alle andre er enige også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Takk for støtten, Mighty! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Skjønner ikke når jeg har frekk, sammenlignet bare sj9f sine kunnskaper om nettbrett med dine og du liker ikke engang nettbrett Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Hva var det du prøvde å oppnå med dette innlegget da Morten? Både Marius og deg burde heller være i et bur enn å være her. Dere er jo helt usakelige selv om dette er en skjitprat-tråd. Dette er ikke en tråd hvor man skal komme med bullshit om andre og skrive frekke innlegg, dette er en tråd hvor vi skal diskutere om ting som ikke har noe om andre å gjøre. Hvis dere tror dette er morsomt så tenker dere feil. Det er slike som dere som ødelegger. Skaff dere et liv enn å være så jævlig tastatur tøffe. Det var Marius som sa jeg skulle gjøre det http://gyazo.KennethD.net/i/25a2326d6b14f78b6acb.png Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Lol, her går det i respekt for menneskeheten, krig og fred og sånn? hahaha Endret 3. januar 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Det var Marius som sa jeg skulle gjøre det http://gyazo.Kenneth...b14f78b6acb.png Marius sier mye rart han ja.. :nei2: Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 heh, ser man det? Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Hva var det du prøvde å oppnå med dette innlegget da Morten? Både Marius og deg burde heller være i et bur enn å være her. Dere er jo helt usakelige selv om dette er en skjitprat-tråd. Dette er ikke en tråd hvor man skal komme med bullshit om andre og skrive frekke innlegg, dette er en tråd hvor vi skal diskutere om ting som ikke har noe om andre å gjøre. Hvis dere tror dette er morsomt så tenker dere feil. Det er slike som dere som ødelegger. Skaff dere et liv enn å være så jævlig tastatur tøffe. Har du mensen igjen? Du rager mere IRL enn jeg gjør i BF3... o.O 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå