aleksanderro Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Ser ut som en klapptelefon... Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Sikkert like bra som en... Men seriøst hva slags mobil/nettbrett er det..? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Tror det er Google sitt nettbrett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Nja, litt.. Denne her bør dere se, lol: http://www.youtube.com/watch?v=G_miGclPFGs Det er vel indisk ja.. Herregud for noe forferdelige greier.. Nexus ja. Selges de i Norge? Edit: Netflix USA RULER.. Norske versjonen er jo bare drit, men den amerikanske er THE SHIT! Endret 2. januar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Noen som har et lydkort å anbefale? Har ikke noe direkte budsjett egentlig. Asus Xonar eller Essence uten tvil Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Edit: Netflix USA RULER.. Norske versjonen er jo bare drit, men den amerikanske er THE SHIT! Du kan vel fortsatt få norske undertekster på den amerikanske flixen..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Du kan vel fortsatt få norske undertekster på den amerikanske flixen..? Sorry, men det går ikke, bare engelsk, men du klarer vel engelsk? Last ned denne appen for Chrome/FF og start å se på filmer! https://mediahint.com/ Endret 2. januar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Sorry, men det går ikke, bare engelsk, men du klarer vel engelsk? Hehe, ja, men det er mye lettere å følge med og få med seg hva de når man har tekster men det funker vel med engelsk også... Har de noen spennende filmer/serier på am. versjon som ikke er på den norske, da?? Endret 2. januar 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Har de noen spennende filmer/serier på am. versjon som ikke er på den norske, da?? De har flere tusen av hver på den Amerikanske, men du kan også bruke Hulu dersom du har Media hint. Lite eksempel: Morsomt at de har oversatt denne biten: Endret 2. januar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Hmm...Ikke dårlig Synd at flixen går ut på lørdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Hehe, min går ut imorgen, men skal fornye den. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Min har gått da julen var da, får eposter om fikse det. Men jeg gjør det om ca 3 til 4 uker fra nå av da, gidder ikke nå Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Er vel ikke gratis den USA flixen? Endret 2. januar 2013 av MhMh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Er vel ikke gratis den USA flixen? Niks, jeg er ennå på prøve versjonen siden jeg fikk et tilbud fra Spotify som gjeldte ut hele 2012. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Me want gratis flix! -.- Endret 2. januar 2013 av MhMh Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 F--n ikke tikka i dag eller, jeg så for mange pakker av indisk korma da. Snufs blir snart gal snart uten tikka da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Me want gratis flix! -.- Vel, Hulu er jo gratis! Flere gratis serier der. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Kiss - Heaven's On Fire Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå