Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

1000kr er ikke mye når man har jobb, er absolutt verdt det en gang i året. :)

 

Men det er jo bare min særhet da. ;)

Uansett så var det jo møkka vær her så det hadde ikke vært noe kjekt å fyrt oppe noe da. :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det er jo bare min særhet da. ;)

Uansett så var det jo møkka vær her så det hadde ikke vært noe kjekt å fyrt oppe noe da. :hm:

 

Hehe, du kommer nok frem til at det er verdt det senere. :)

Været er vel største problemet, ja.. Var heldigvis opplett her rundt midnatt så fikk både fyrt opp og sett en del. :)

Lenke til kommentar

Var øspøs regn heelt fram til kl 00, da ble det heldigvis opplett! :D

Så ble bra, bortsett fra at jeg har funnet ut at Space Inferno kassen min til full pris (800,- - 1099,- hos Svea) er minst TO fuckings år gammel modell!

Helt sinnsykt, og forbanna irritert atm.

Ikke fikk jeg vite det - ei heller fikk jeg avslag for den urgamle f***e kassa!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hehe, du kommer nok frem til at det er verdt det senere. :)

Været er vel største problemet, ja.. Var heldigvis opplett her rundt midnatt så fikk både fyrt opp og sett en del. :)

 

Det gjør jeg nok ja, tiden er bare enda ikke kommet, heh. :)

Da var du værtfall heldig med været. ;)

Lenke til kommentar

Da var Fractal Design Define R4 og Razer Megalodon bestilt :new_woot:

Bytter headset fordi jeg er møkka lei av Steelseries Siberia V2... ukomfortabelt å ha på seg og elendig mic :p

 

La meg høre hva du synes om Megalodon når du får det… trenger nemlig headset, men sliter med å velge :p

Hvor mye ga du for det…?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

La meg høre hva du synes om Megalodon når du får det… trenger nemlig headset, men sliter med å velge :p

Hvor mye ga du for det…?

 

Trodde du hadde funnet et snart jeg? Du bør seriøst få deg headset snart og BF3... ;)

 

 

1.395,- for Megalodon på komplett.. og "gratis" kabinett :D

 

Fett. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Såpass mye ja… Dyrt headset.

Jeg vil bare vite om det er et bra headset. Finner jeg ikke noe, tar jeg G35 ;)

 

Fett. Kom deg på Steam/Facebook elns, pronto.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Velg noe annet. Du får et bedre headsett for mindre penger. USB-baserte headset skal man holde seg unna. Og de som har, veit ikke hva de har gått glipp av.

 

Hva går vi glipp av montro?

Lenke til kommentar

Nei, det er de ikke. De som kobles til med bare USB har et lydkort med størrelse av en negl. De aller fleste her har en rimelig ny stasjonær PC regner jeg med, og da har man garantert et helt ok integrert lydkort.

 

Her har du noen anbefalinger:

 

Razer Carcharias er et godt headset som ikke er spesielt dyrt, men det produserer grei lyd og er veldig komfortabelt.

http://www.netonnet....et/143614.5900/

 

 

Asus Vulcan ANC er også et veldig bra valg.

http://www.netonnet....nc/174238.5900/

 

 

Steelseries 7H er faktisk er kanskje det som gir mest for pengene av det som finnes der ute. Med et godt lydkort produserer de lyd i øvre klasse og er i tillegg komfortable.

http://www.netonnet.no/art/data/gaming-og-spill/headset/steelseries-steelseries7hheadset/156641.5900/

 

 

Hva går vi glipp av montro?

 

Bedre lyd, bass ... Ja det aller meste er bedre med et ordentlig headsett+lydkort, utenom passformen da selvfølgelig, for den er lik.

Endret av Randeboy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...