Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaller den dritten ren støyforurensning her og bortkasta bruk av penger.

 

Godt nyttår.

 

Sier han som skryter av å spille så høyt at naboer kommer å klager, men det er jo rimelig logisk at du kan gjøre som du vil, jeg skjønner jo så klart det.

Hva bortkasta bruk av penger angår så kan vi vel også diskutere hvor mye bortkasta det er å kjøpe mye anna rart også.

Det er en dag i året, maks 1 time eller noe, får tåle såpass.

 

Smell og drønn er noe av de bedre lydene fins der ute også er det kult å bare se på alt.

 

Mye negative og pessimistiske folk her. :D

Endret av meg0709
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sier han som skryter av å spille så høyt at naboer kommer å klager, men det er jo rimelig logisk at du kan gjøre som du vil, jeg skjønner jo så klart det.

Hva bortkasta bruk av penger angår så kan vi vel også diskutere hvor mye bortkasta det er å kjøpe mye anna rart også.

Det er en dag i året, maks 1 time eller noe, får tåle såpass.

 

Smell og drønn er noe av de bedre lydene fins der ute også er det kult å bare se på alt.

 

Mye negative og pessimistiske folk her. :D

 

Ja, og du er jo en tulling til tider så det er jo forståelig at du sier slikt ;). Spiller ikke høyt og har heller ikke fått naboklager på år og dag.

 

Fyrverkeriet som fyres opp nå om kvelden er bare ett stort kaos og støy. Helt idiotisk og latterlig at man som privatperson kan få håndtere eksplosiver. Det beste for alle parter hadde vært organisert fyrverkerioppskytning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja godt nyttår! La oss håpe dette blir et jævlig år! Hehe neida. :p

 

Vel, jeg fikk en jævelig start på året; måtte fikse på døgnrytmen så jeg har ikke sovet ikveld.. :(

Lenke til kommentar

 

 

Ja, og du er jo en tulling til tider så det er jo forståelig at du sier slikt ;). Spiller ikke høyt og har heller ikke fått naboklager på år og dag.

 

Fyrverkeriet som fyres opp nå om kvelden er bare ett stort kaos og støy. Helt idiotisk og latterlig at man som privatperson kan få håndtere eksplosiver. Det beste for alle parter hadde vært organisert fyrverkerioppskytning.

 

Organisert fyrverkerioppskytning? Uff, neitakk. Det er allerede så jævla idiotiske lover i dette molbolandet, og de gjorde nok med å ta vekk pinnerakettene.

 

Kaos og støy med fyrverkeri? Du glemte vakkert.

Ingenting er som å se fyrverkeri med store peoner som dekker himmelen. :)

 

--

 

Lite dilemma: kjøpe Macbook for å lage iOS apps eller GTX670..?

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du noensinne opplevd organisert fyrverkeri??

 

Jeg har vært å opplevd det og det var mye bedre enn det kaoset og støyen man har nå om dagen. I Oslo er det ikke lov til å fyre opp fyrverkeri inne i byen og der hadde de vistnok felles fyrverkeri.

 

I går var det bare bråk og støy. Personer har fått skader, hus i brann og andre skader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...