Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje et lit dumt spørsmål her. Driver å bygger en ny pc, hovedkort asus p8z77-i deluxe. Dere vet den svarte brikken som ligger i cpu socket? Der står det noe sånt: Install cpu BEFORE removing også navnet på den svarte greia. Jeg bare åpna bracket og drog ut den svarte brikken og la cpu forsiktig inn rett vei og klemte igjen. Har jeg gjort noe feil? Høres teit ut, men begynte å lure på dette i ettertid. Har ikke fått alle delene til å gjøre ferdig pcen.

Lenke til kommentar

Kanskje et lit dumt spørsmål her. Driver å bygger en ny pc, hovedkort asus p8z77-i deluxe. Dere vet den svarte brikken som ligger i cpu socket? Der står det noe sånt: Install cpu BEFORE removing også navnet på den svarte greia. Jeg bare åpna bracket og drog ut den svarte brikken og la cpu forsiktig inn rett vei og klemte igjen. Har jeg gjort noe feil? Høres teit ut, men begynte å lure på dette i ettertid. Har ikke fått alle delene til å gjøre ferdig pcen.

 

Det stemmer nok det, på noen må du fjerne den før du åpner og på andre igjen etter at du har åpna den som holder CPU på plass.

Husk å ta vare på den siden den skal settes på plass igjen om du skal sende hk inn til dit du kjøpte det.

Lenke til kommentar

Kanskje et lit dumt spørsmål her. Driver å bygger en ny pc, hovedkort asus p8z77-i deluxe. Dere vet den svarte brikken som ligger i cpu socket? Der står det noe sånt: Install cpu BEFORE removing også navnet på den svarte greia. Jeg bare åpna bracket og drog ut den svarte brikken og la cpu forsiktig inn rett vei og klemte igjen. Har jeg gjort noe feil? Høres teit ut, men begynte å lure på dette i ettertid. Har ikke fått alle delene til å gjøre ferdig pcen.

Jeg nappa ut beskyttelses plastikken før jeg installerte CPU'en :p Har nok ingenting å si om du tok den av før eller etter.

Endret av Kabom
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ønsker alle et godt nyttår! :) Her ble det brødskiver til mat i dag pga vi enda ikke har fått strømmen tilbake. :(

 

Godt nyttår til deg også! :)

Får håpe ikke dagen i det nye året er like jævlig. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...