Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, gjorde ikke det. Følte bare for å skrive det. :p Men kjenner til følelsen jeg også.

 

Hmm, føler batteriet har blitt veldig dårlig på SIII..

 

Hvor lenge varer det for deg? Min varer vanligvis fra 07:00 - 23:00 da er den på rundt 10%, utrolig skuffende. Var mye bedre før Jelly Bean kom.. Dette er også med strømsparing aktivert og for det meste 300-400MB RAM i bruk.. Angrer nesten litt på kjøpet nå.

Lenke til kommentar

Hvor lenge varer det for deg? Min varer vanligvis fra 07:00 - 23:00 da er den på rundt 10%, utrolig skuffende. Var mye bedre før Jelly Bean kom.. Dette er også med strømsparing aktivert og for det meste 300-400MB RAM i bruk.. Angrer nesten litt på kjøpet nå.

 

Hos meg så holder batteriet rundt 24-36 timer standby. Merker nå at hvis jeg har ladet mobilen full ca klokken 07:00 og ikke bruker mobilen noe i det hele tatt og når jeg legger meg så er batteriet på ca 30%. Når jeg da bruker mobilen litt før jeg legger meg og når jeg da står opp så er mobilen tom for strøm. Før holdt mobilen i 3-5 dager standby.

Lenke til kommentar

Min gjorde det også, men nå er det ca 24 timer standby tid med ca 15 til 30 min skjermtid med svak lystyrke. Så noe tull må det være en plass. :hm:

 

Må være en app eller noe som sluker strøm..

Du kan jo prøve å avinstallere noen ting å se om det blir bedre.. eller kjøre en factory reset

Endret av FurrFoxer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...