Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Spørsmålet er vel heller, hva er så bra med mekanisk at folk nærmere får orgasme?

 

Mye mer komfortable taster...iallefall når man skriver...seriøst du bør prøve...

 

Sj3f

Lenke til kommentar

Lol.

 

Longest Headshot 721.44 m, det som er ille er at 721m hs klarte jeg på første skuddet, bare lina opp å klemte av, men hs på sånn 100-150m bruker jeg 10 skudd på å klare(ja, jeg overdriver litt), men sånn 150m hs med holo er np liksom, så jeg veit da faen jeg.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

CPU kjøleren min går meg på nervene.. kjøleribbene på den lager en irriterende lyd.. blir stille når jeg holder på den, og begynner igjen når jeg slipper den... :hrm:

 

Nå er det jo strengt tatt ikke kjøleribbene som bråker, det er jo bare metall, men skru den skikkelig ned til, fikser seg sikkert, har samme i SE2 utgaven og den er det nada problemer med.

Høres mer ut som vibrasjons støy enn noe annet, er vel viftene som vibrerer.

 

Men du er sikker på at det er kjølern, eller viftene som lager "støyen"?

Kan jo prøve lna/ulna adapterne så se om det går bort eller minsker?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Er SE2 utgaven jeg også har

Koblet ut viftene i noen få sek bare for å se.. fortsatt samme lyd.. lyden forsvinner når jeg holder på kjøleribbene.. ikke på viftene

 

Edit: fant problemet.. kjøleribbene var litt skjeve, så de tok borti hverandre på ene siden.. rettet det opp og nå er lyden borte :D sikkert skjedd når hunden til søstra mi klarte å velte pcen... :hrm:

Endret av FurrFoxer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...