Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må ikke spørre meg, men det står ikke i signaturen ihvertfall og nei, det er ikke så "big deal".

 

 

Er G110 mekanisk? Hva er forskjellen mellom vanlig og mekanisk? Har null peiling på slikt... :w00t:

 

 

http://www.overclock...-keyboard-guide

Kanskje det står noe der.

 

Og som kabom sa, G110 er ikke mekanisk, Logitech har aldri hatt mekaniske før nå og det er G710, som da også er foreløbig det eneste mekaniske de har.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

@Mighty

 

Hvorfor står det at du har i5 3570 i signaturen din?

 

Mvh: Krom'ern xD

 

....

 

Fikset.

 

 

Du må ikke spørre meg, men det står ikke i signaturen ihvertfall og nei, det er ikke så "big deal".

 

http://www.overclock...-keyboard-guide

Kanskje det står noe der.

Og som kabom sa, G110 er ikke mekanisk, Logitech har aldri hatt mekaniske før nå og det er G710, som da også er foreløbig det eneste mekaniske de har.

 

Kult, kjøper sikkert et mekanisk neste gang jeg skal ha nytt tastatur. Føler at vanlig er veldig billig ja.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Synes mekanisk er drit. Skjønner meg ikke på folk som får orgasme med en gang de har fått seg et skikkelig tastatur, et mekanisk, og bare "fyfaen dette var jææævla braaa!! Ammagad!!."

 

Enten så har folk ikke hatt et skikkelig tastatur før (ikke-mekanisk i øvre prisklassen), eller så ser de det bare fordi de har punga ut 1000,- for et tastatur, og ønsker å tro at det er orgasme.

 

Ihvertfall det jeg mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvorfor funker faen meg ikke BF3? Connecter også henger driten seg opp? Jeg har prøvd å fikse spillet gjennom Origin men funket ikke, den fant ikke noe å fikse? Tidligere hadde jeg problemer med å komme meg inn på serveren men nå funker det ikke i det hele tatt.... Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Sj3f og jeg hadde tenkt å spille litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvorfor funker faen meg ikke BF3? Connecter også henger driten seg opp? Jeg har prøvd å fikse spillet gjennom Origin men funket ikke, den fant ikke noe å fikse? Tidligere hadde jeg problemer med å komme meg inn på serveren men nå funker det ikke i det hele tatt.... Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Sj3f og jeg hadde tenkt å spille litt.

 

Hakke peiling.. Prøv å google litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hakke peiling.. Prøv å google litt.

 

Hvorfor det? Har jo sett ganske mange her inne som har hatt problemer så regnte jo med noen av dere kanskje hadde noe til meg. ;)

 

 

Enten 44 magnum eller M1911, deilich.

 

Ich bin naughty boy xD

Lenke til kommentar

Hvorfor funker faen meg ikke BF3? Connecter også henger driten seg opp? Jeg har prøvd å fikse spillet gjennom Origin men funket ikke, den fant ikke noe å fikse? Tidligere hadde jeg problemer med å komme meg inn på serveren men nå funker det ikke i det hele tatt.... Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Sj3f og jeg hadde tenkt å spille litt.

 

Prøv å start Campaign fra Origin, og la den starte opp skikkelig, Så avslutter du den, og prøver å joine serveren på nytt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...