Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betaler ingenting nå siden jeg kom tilfeldigvis over at Seedhost.eu ville gi 2 uker gratis prøveperiode på Seedbox 6 til de 20 første som sendte forespørsel. Dette var noe de gjorde i forbindelse med julaften.

 

Hvor har du box og hva betaler du?

 

Edit: De serverne ligger i Frankrike i samarbeid med OVH så man er garantert gode hastigheter! :)

 

Må man sette opp ting selv på disse dedikerte boksene? eller får man "utlevert" en online torrentside med brukernavn og passord og tilsvarende på ftp? De to shared boksene jeg har prøvd nå blir jo alt satt så alt er klart.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Er ikke noe å bekymre seg for, hva slags server er et snakk om?

 

Kan hjelpe deg med port forwarding etter jeg har fått sovet noen timer.

 

Så det er ikke det? Er det ikke slikt at nettet kan bli "buttfucka" av andre som er innpå serveren og i værste fall ble angrepet av virus? Er ikke beskymret om jeg skulle bli det men jeg tenker på dem andre som også er på nettet. Garry's Mod - server er det snakk om, noen venner av meg ville så inderlig at jeg skulle hoste pga. at alle de andre serverene har så elendige admins som admin-abuser.

 

Hadde vært litt digg om jeg kunne fått litt hjelp til dette her ja. :)

Setter pris på det, Marius. ;)

Lenke til kommentar
Det holder lenge med 1Gbps selfølgelig. 400Gb er kansje ikke så mye ser jeg mot hva andre har :p

 

Det er bra, men du skulle glatt ha klart noen TB med gigabit box. Er ratio hore selv, så freeleecher så mye som mulig :)

 

Det klarte jeg med seedboxen din på noen få dager

Akkurat Lurer på hvor mange GB den egentlig klemte ut?

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Må man sette opp ting selv på disse dedikerte boksene? eller får man "utlevert" en online torrentside med brukernavn og passord og tilsvarende på ftp? De to shared boksene jeg har prøvd nå blir jo alt satt så alt er klart.

 

Når du bestiller dedikert seedbox kan du velge mellom rTorrent + ruTorrent / Deluge + WebUI / uTorrent + WebUI så alt er klart. Du får også brukernavn og passord til FTP og VNC. Etter at seedboxen er satt opp kan du også velge å installere andre operativsystemer via kontrollpanelet på hjemmesiden. Du kan velge mellom Linux operativsystem, FreeBSD, Solaris Operating System og Windows Operating System. Derimot på dedikert server som de også selger så må man sette opp alt selv.

 

;)

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...