Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Ja, også?

 

Enten for høy vcore, mye eller for lite termisk pasta, bugga temp sensor, dårlig luftflyt(noe jeg strengt tatt tviler på, men kan jo være), ikke skrudd kjølern godt nok ned til.

 

Kan huske Mighty tok på en del med termisk pasta. :wee:

 

Forresten, god dag folkens. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Er så temmelig tragisk når man leaver en match på BO for å spille et annet spill og det første man får da er en melding med vedlegg: "u pussy". Regner med at dette er en liten unge som ikke kan oppføre seg.

En voksen som spilte COD tror jeg neppe hadde tatt seg tid til å skrive en melding pga. det.

Lenke til kommentar

Er så temmelig tragisk når man leaver en match på BO for å spille et annet spill og det første man får da er en melding med vedlegg: "u pussy". Regner med at dette er en liten unge som ikke kan oppføre seg.

En voksen som spilte COD tror jeg neppe hadde tatt seg tid til å skrive en melding pga. det.

Hehe, spilte mw2 i går, jeg brukte samme taktikk som en "noob" (UMP med FMJ pluss litt rushing). Han kallte meg noob! Bra for han så vant jeg free for all runda :tease:

 

EDIT: Det er ufattelig mye man kan bruke uten en utfordring på COD...

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Høyreklikk på skrivebordet og trykk på oppdater. :)

 

Tusen takk, funket utmerket! :)

 

Det finnes 10/10Gbit også. Selv har jeg 1Gbps opp og ned, og har lastet opp over 400gb på en uke. :D

Hadde ikke hørt om seedbox før for noen dager siden, det er jo helt genialt!

 

De fleste med 10 Gbit linje er delt på flere personer. Men det fines og dedikerte 10 Gbit linjer også, men de koster mange tusen i måneden og man bør ha et par SSD i raid for å unytte den hastigheten. Til og med på 1 Gbit linje kan en vanlig snurredisk blir en flaskehals har jeg merket.

 

Selv har jeg lastet opp rundt 5-6 TB på 3-4 dager med 1 Gbit linje som ikke er delt med flere personer.

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hehe, spilte mw2 i går, jeg brukte samme taktikk som en "noob" (UMP med FMJ pluss litt rushing). Han kallte meg noob! Bra for han så vant jeg free for all runda :tease:

 

EDIT: Det er ufattelig mye man kan bruke uten en utfordring på COD...

 

Hehe. ;)

Lenke til kommentar

Tusen takk, funket utmerket! :)

 

 

 

De fleste med 10 Gbit linje er delt på flere personer. Men det fines og dedikerte 10 Gbit linjer også, men de koster mange tusen i måneden og man bør ha et par SSD i raid for å unytte den hastigheten. Til og med på 1 Gbit linje kan en vanlig snurredisk blir en flaskehals har jeg merket.

 

Selv har jeg lastet opp rundt 5-6 TB på 3-4 dager med 1 Gbit linje som ikke er delt med flere personer.

 

Hvor har du box? og hvor mye betaler du i måneden?

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Betaler ingenting nå siden jeg kom tilfeldigvis over at Seedhost.eu ville gi 2 uker gratis prøveperiode på Seedbox 6 til de 20 første som sendte forespørsel. Dette var noe de gjorde i forbindelse med julaften.

 

Hvor har du box og hva betaler du?

 

Edit: De serverne ligger i Frankrike i samarbeid med OVH så man er garantert gode hastigheter! :)

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Lol, har Torrent filer på skrivebordet jeg ikke får slettet pga de er vist ikke "der". :p

 

torrent-slett.png

 

 

Forslag til hvordan jeg kan få slettet de?

 

Har hatt samme problem selv. Prøv å restart, dem er vekke ved neste boot.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Betaler ingenting nå siden jeg kom tilfeldigvis over at Seedhost.eu ville gi 2 uker gratis prøveperiode på Seedbox 6 til de 20 første som sendte forespørsel. Dette var noe de gjorde i forbindelse med julaften.

 

Hvor har du box og hva betaler du?

 

Edit: De serverne ligger i Frankrike i samarbeid med OVH så man er garantert gode hastigheter! :)

 

Skal følge med litt der, mulig jeg går for en dedikert box.

 

Har nå hos SeedCafe.info, betaler 45$ mnd, 650GB lagring, 4TB upload i måneden. 1Gbps ned/opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...