sj3f Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 @aleksanderro La ut en anmeldelse for G710+ på Komplett.no hvis du ville ha det. Den er for øyeblikket inne for godkjennelse, men kommer nok snart Er ikke ekspert så ikke forvent all verden... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Ok, gi en lyd når den er godkjent så kan jeg sjekke den ut. Lol, har Torrent filer på skrivebordet jeg ikke får slettet pga de er vist ikke "der". Forslag til hvordan jeg kan få slettet de? Endret 28. desember 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Ja, også? Enten for høy vcore, mye eller for lite termisk pasta, bugga temp sensor, dårlig luftflyt(noe jeg strengt tatt tviler på, men kan jo være), ikke skrudd kjølern godt nok ned til. Kan huske Mighty tok på en del med termisk pasta. Forresten, god dag folkens. Endret 28. desember 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 God dag, ja! Er alene hjemme, og trenger en sang med fart og bass! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Hardstyle har fart og bass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Er så temmelig tragisk når man leaver en match på BO for å spille et annet spill og det første man får da er en melding med vedlegg: "u pussy". Regner med at dette er en liten unge som ikke kan oppføre seg. En voksen som spilte COD tror jeg neppe hadde tatt seg tid til å skrive en melding pga. det. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Ok, gi en lyd når den er godkjent så kan jeg sjekke den ut. Lol, har Torrent filer på skrivebordet jeg ikke får slettet pga de er vist ikke "der". Forslag til hvordan jeg kan få slettet de? Høyreklikk på skrivebordet og trykk på oppdater. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Er så temmelig tragisk når man leaver en match på BO for å spille et annet spill og det første man får da er en melding med vedlegg: "u pussy". Regner med at dette er en liten unge som ikke kan oppføre seg. En voksen som spilte COD tror jeg neppe hadde tatt seg tid til å skrive en melding pga. det. Hehe, spilte mw2 i går, jeg brukte samme taktikk som en "noob" (UMP med FMJ pluss litt rushing). Han kallte meg noob! Bra for han så vant jeg free for all runda EDIT: Det er ufattelig mye man kan bruke uten en utfordring på COD... Endret 28. desember 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Holy Sh*t! Gigabit Seedbox er bare brutalt... Det finnes 10/10Gbps også. Selv har jeg 1Gbps opp og ned, og har lastet opp over 400gb på en uke. Hadde ikke hørt om seedbox før for noen dager siden, det er jo helt genialt! Endret 28. desember 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Høyreklikk på skrivebordet og trykk på oppdater. Tusen takk, funket utmerket! Det finnes 10/10Gbit også. Selv har jeg 1Gbps opp og ned, og har lastet opp over 400gb på en uke. Hadde ikke hørt om seedbox før for noen dager siden, det er jo helt genialt! De fleste med 10 Gbit linje er delt på flere personer. Men det fines og dedikerte 10 Gbit linjer også, men de koster mange tusen i måneden og man bør ha et par SSD i raid for å unytte den hastigheten. Til og med på 1 Gbit linje kan en vanlig snurredisk blir en flaskehals har jeg merket. Selv har jeg lastet opp rundt 5-6 TB på 3-4 dager med 1 Gbit linje som ikke er delt med flere personer. Endret 28. desember 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Hehe, spilte mw2 i går, jeg brukte samme taktikk som en "noob" (UMP med FMJ pluss litt rushing). Han kallte meg noob! Bra for han så vant jeg free for all runda EDIT: Det er ufattelig mye man kan bruke uten en utfordring på COD... Hehe. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Tusen takk, funket utmerket! De fleste med 10 Gbit linje er delt på flere personer. Men det fines og dedikerte 10 Gbit linjer også, men de koster mange tusen i måneden og man bør ha et par SSD i raid for å unytte den hastigheten. Til og med på 1 Gbit linje kan en vanlig snurredisk blir en flaskehals har jeg merket. Selv har jeg lastet opp rundt 5-6 TB på 3-4 dager med 1 Gbit linje som ikke er delt med flere personer. Hvor har du box? og hvor mye betaler du i måneden? Endret 28. desember 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Betaler ingenting nå siden jeg kom tilfeldigvis over at Seedhost.eu ville gi 2 uker gratis prøveperiode på Seedbox 6 til de 20 første som sendte forespørsel. Dette var noe de gjorde i forbindelse med julaften. Hvor har du box og hva betaler du? Edit: De serverne ligger i Frankrike i samarbeid med OVH så man er garantert gode hastigheter! Endret 28. desember 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Lol, har Torrent filer på skrivebordet jeg ikke får slettet pga de er vist ikke "der". Forslag til hvordan jeg kan få slettet de? Har hatt samme problem selv. Prøv å restart, dem er vekke ved neste boot. Endret 28. desember 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Betaler ingenting nå siden jeg kom tilfeldigvis over at Seedhost.eu ville gi 2 uker gratis prøveperiode på Seedbox 6 til de 20 første som sendte forespørsel. Dette var noe de gjorde i forbindelse med julaften. Hvor har du box og hva betaler du? Edit: De serverne ligger i Frankrike i samarbeid med OVH så man er garantert gode hastigheter! Skal følge med litt der, mulig jeg går for en dedikert box. Har nå hos SeedCafe.info, betaler 45$ mnd, 650GB lagring, 4TB upload i måneden. 1Gbps ned/opp Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Syns det var litt høy pris for en begrensning på 4 TB trafikk. På den 1 Gbit dedikerte boxen jeg har går det 1-2 TB trafikk daglig. Men du får følge med. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Det finnes bedre priser hos andre, men kundesupporten der er god, det samme er hastigheten også, selv om det ikke er en dedikert box. For 65$ får man "unmetered" upload, men bare 800GB hdd. Endret 28. desember 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Bra support er viktig ja! Var bare at jeg syntes 4 TB var litt lite siden en liten fun fact er at 1 Gbit linje har kapasitet til å flytte ca 330 TB i måneden med full belastning 24/7. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Noen som kan replye meg på denne posten og svare om man kan bruke vanlig sprit for å fjerne kjølepasta fra cpu, eller må man ha noe spesial greie spesielt beregnet på cpu? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Noen som kan replye meg på denne posten og svare om man kan bruke vanlig sprit for å fjerne kjølepasta fra cpu, eller må man ha noe spesial greie spesielt beregnet på cpu? Det holder vel med å bruke papir? Jeg har ihvertfall aldri brukt noe annet enn papir og aldri hatt noen problemer med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå