Pms1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hvis du ser på edit'en min i posten, så ser du at jeg har nesten de samme tallene. Men jeg tok fra Stavern, ikke Kongsvinger Er jo ikke så galt det da. Skulle kunne rekke deg på radioen da egentlig...kanskje. Syns heller ikke at det var så gale Får vi noen høyde på antenne, så enda bedre mulighet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Bing! Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ah, helg igjen allerede! Liker. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Fy flate bra zombiu ser ut, så noen Spillscener fra spillet det minner meg om de gammle resident evil spillene. Det må jeg ha, men jeg hvil ikke vente på zombiu Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ja,Zombie U ser bare bedre og bedre ut..liker at når man dør blir karakteren du spiller til en zombie som man da kan ta liv av med den nye karakteren du spiller. Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Wuut?! Hvordan kan IT-avisen gi GW2 en 5'er når "nedsidene" er bare QQ? Endret 7. september 2012 av Sharain Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Bytter digitizer på Desiren til broren min, skjønner ingen ting, har ikke noe guide... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ja... Zombie U virker spennende. ja, som flere sier så er det endelig helg . Bytta tening og dårlåser i dag. Var vist en del "slark" i dørlåsen så var på tide med en utskiftning der gitt Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Må vist kjøpe ny strømforsyning.. eller... må ikke, men gidder ikke å høre på det her 24/7 http://www.youtube.com/watch?v=SeahtqeTrGo Noen anbefalinger til ny? Endret 7. september 2012 av DatLittleFoxie Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hehe,samme lyd kom fra min Corsair strømforsyning og..tok ikke lang tid før jeg sendte den tilbake. Utrolig irriterende lyd. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) har hatt den lyden der veldig lenge... men etter jeg byttet skjermkort har den blitt ganske høy verste er at den hyler bare jeg flytter på musa Endret 7. september 2012 av DatLittleFoxie Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Herlig... har en 1000W psu jeg har hatt i bortimot 4år nå. Ikke hatt problemer med den noengang Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Bytter digitizer på Desiren til broren min, skjønner ingen ting, har ikke noe guide... Tror jeg nettopp ødela telefonen til broren min 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 nice work... next time be more carefull 1 Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 nice work... next time be more carefull Neh... Får åpne den i morgen og sette sammen på nytt... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg bytta digitizer på en HTC Hero for flere år sia. Den ligger en eller annen plass og kan bli brukt... aner bare ikke hvor den har gjemt seg gitt Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ser ut som at å oppdatere fra CCC 11.11 til 12.8 hjalp, nå kræsjer ikke skjermdriveren lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå